1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Maarten Mercedes
Schaal: 1:18
Contacteer:

Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest

Bericht door Maarten Mercedes »

St. Paul schreef:Zeker wel. En als er 1 cultuur is die van mij compleet kapot gemaakt mag worden is het die van die smerige khutamerikanen. Laat die honden zich maar eens met hun eigen continent bemoeien ipv de rest van de wereld. Laat ze maar eens mee werken aan energiezuinige wagens. Als die hufters niet alles 1 op 2 hadden laten rijden al die jaren hadden ze nu niet eens olie uit het Midden Oosten nodig. Bovendien betalen wij er aan mee, Shell belast een deel van de transportkosten van olie naar Amerika door op ons. Zodat ze daar concurrerende prijzen kunnen hanteren.... Nee stamp New York maar lekker vol met Nissans. :thump_up:
Prachtig stukje leesvoer, en helemaal waar :thump_up:
Financieel gezien beginnen de Chinezen al steeds meer de baas te worden trouwens :think: Hopen dat dit geen negatieve gevolgen heeft :doh:
Maarten
Afbeelding
Flickr
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

St. Paul schreef: Zeker wel. En als er 1 cultuur is die van mij compleet kapot gemaakt mag worden is het die van die smerige khutamerikanen. Laat die honden zich maar eens met hun eigen continent bemoeien ipv de rest van de wereld. Laat ze maar eens mee werken aan energiezuinige wagens. Als die hufters niet alles 1 op 2 hadden laten rijden al die jaren hadden ze nu niet eens olie uit het Midden Oosten nodig. Bovendien betalen wij er aan mee, Shell belast een deel van de transportkosten van olie naar Amerika door op ons. Zodat ze daar concurrerende prijzen kunnen hanteren.... Nee stamp New York maar lekker vol met Nissans. :thump_up:
Zoveel kortzichtigheid in zo weinig woorden, daar neem ik mijn petje voor af! houzee! :worshippy:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
MartinBond
Contacteer:

Bericht door MartinBond »

1:18 24/7 schreef:
St. Paul schreef: Zeker wel. En als er 1 cultuur is die van mij compleet kapot gemaakt mag worden is het die van die smerige khutamerikanen. Laat die honden zich maar eens met hun eigen continent bemoeien ipv de rest van de wereld. Laat ze maar eens mee werken aan energiezuinige wagens. Als die hufters niet alles 1 op 2 hadden laten rijden al die jaren hadden ze nu niet eens olie uit het Midden Oosten nodig. Bovendien betalen wij er aan mee, Shell belast een deel van de transportkosten van olie naar Amerika door op ons. Zodat ze daar concurrerende prijzen kunnen hanteren.... Nee stamp New York maar lekker vol met Nissans. :thump_up:
Zoveel kortzichtigheid in zo weinig woorden, daar neem ik mijn petje voor af! houzee! :worshippy:
:lol:

plus een regeltje tekst om geleuter de voorkomen :mrgreen:
Afbeelding
Silverarrow
Schaal: 1:43

Bericht door Silverarrow »

1:18 24/7 schreef:
En toch een kern van waarheid :worshippy: . Als aan de obsessie voor 'bang for buck' voorrang wordt verleend ten opzichte van een vrij duidelijk, snel naderend probleem, dan kunnen we best met z'n allen concluderen dat Uncle Sam een behoorlijke plank voor z'n kop heeft. Met het verstand op nul en het motto "In God We Trust" komen ze d'r wel :thump_up: .
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

..een vrij duidelijk, snel naderend probleem..
Katrina? Mexicanen? United Airlines Flight 175? Vergrijzing? Credit Crunch? Obesitas? Teloorgang van de katoenindustrie? Tsunami? Illegaal downloaden?

De argumenten worden er al met al niet helderder en/of genuanceerder op. En tenzij het door jou genoemde snel naderende, vrij duidelijke probleem de vernaggelisering van de Amerikaanse auto-industrie door vanuit het Italiaansche hoofdkantoor opgedrongen verderfelijke stijl-invloeden in het algemeen en/of bijzonder is, heeft het ook bizar weinig met dit topic te maken.

Daarom een vriendelijk verzoek terug te keren naar het topic, bij voorbaat dank.

Groet,

Uw favorietste moderator :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Basselijn

Bericht door Basselijn »

Jolly Club schreef: een vriendelijk verzoek terug te keren naar het topic, bij voorbaat dank.
Omdat het zo vriendelijk gevraagd wordt :D
Wel een beetje voortbordurend op het vorige thema, maar het is gewoon een verschrikkelijk cool ding dit! :cool:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Autofan

Bericht door Autofan »

Als ze dat nu hier eens als Focus sedan uitbrengen heeft de Focus tenminste nog 1 fatsoenlijke uitvoering in zn modellijn. :P
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Die blijkt een nieuwe A6 te zijn.
Facelift is weer in lijn met de A4 en A8 van achteren. Van voren is het eender.
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Afbeelding
Afbeelding
Als het maar goed verkoopt...
Basselijn schreef:Ze lijken op elkaar, maar de A6 ziet er toch stukken beter uit! :lol:
Toch vind ik de C6 Avant nog knapper.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door OTF'er op wo 18 mei 2011 21:37, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Basselijn

Bericht door Basselijn »

Ze lijken op elkaar, maar de A6 ziet er toch stukken beter uit! :lol:
Afbeelding

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Autofan

Bericht door Autofan »

Stukken beter nog wel. Dat vind ik knap, want ik zie zo goed als geen verschil namelijk. :doh:
Afbeelding
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Die zilver/grijze audi vind ik de mooiste! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Rossy

Bericht door Rossy »

Waar hebben ze het ventiel verstopt?
Ik vind het een opgeblazen A4.
En dat vind ik de verhoudingen geen goed doen.

Antonio.
Modelautoteller: Flink aan het opruimen...
Mijn MAF verzameltopic.
Autofan

Bericht door Autofan »

Zijn ze het verleerd bij Zagato? Doe mij de originele V12 Vantage maar... Veel beter in balans! Met name de achterkant van de Zagato vind ik gewoon lelijk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
[/img]http://media.autoweek.nl/m/m1gy5e3b6njd_800.jpg[/img]
Afbeelding

Mooie Ferrari achterlichten trouwens:
Afbeelding
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Matig.. afhangende kont, aartslelijke wielen, geforceerde brutigheden en teveel details die van een Ferrari zouden kunnen komen. Dat heeft een merk als Aston toch niet nodig? Het origineel oogt vele malen mooier, geschmack- en stijlvoller dan dit Zagato-brouwsel. Die laatste bewijst maar weer eens dat ze slechts in zeer uitzonderlijke gevallen met het beste Italiaansche ontwerphuis mee kunnen komen. Volgende keer maar weer proberen. :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie