alain_1978: Upd 19/07: Porsche 550A Spyder (Schuco 1:18)
- Ferrari10flrb
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: alain_1978: update 25/05: Ferrari California (HW Elite 1
Mooi model zo te zien.
Bijzonder idd dat de V8 voorin ligt. Ben zelf niet z'on fan van de California, is een auto die je 1:1 moet zien net als de 458.
Bijzonder idd dat de V8 voorin ligt. Ben zelf niet z'on fan van de California, is een auto die je 1:1 moet zien net als de 458.
Het forum voor de Ferrari verzamelaar:
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
http://www.f-chat.eu/forumdisplay.php?f=243
Mijn verzameling:
https://sites.google.com/site/djdferrariverzameling/
Mooie Ferarri aanwinst Alain , geloof dat buiten de wielen ook het stuurtje aan de ander kant staat 

- Ferrarifan
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Wow, prachtige uitvoering van de California. Zwart staat 'm zeer goed. Die George Michael heeft smaak
Maar is dit nou een 1:43 of een 1:18 uitvoering 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
- alain_1978
Ja, het stuurtje staat inderdaad rechts bij deze Ferrari.Bondracer schreef:Mooie Ferarri aanwinst Alain , geloof dat buiten de wielen ook het stuurtje aan de ander kant staat
Het model is in schaal 1:18. Dit was ik idd vergeten te vermelden.Ferrarifan schreef:Maar is dit nou een 1:43 of een 1:18 uitvoering

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
ziet er een héél stuk beter uit dan de standaard wielen.
top aanwinst

top aanwinst

Knappe kleur én velgen voor deze California.

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Ben nog steeds niet helemaal overtuigd door z'n design, maar de velgen en de zwarte tint staan hem goed
Ook heeft HW Elite er een mooi model van gemaakt

Ook heeft HW Elite er een mooi model van gemaakt

Mooi model, dat zwart staat hem goed! 

- Mr. Dj M.
De wielen staan hem inderdaad erg goed!
Mooi ook dat het model zwart metallic is
Mooi ook dat het model zwart metallic is

Schitterende Ferrari vind ik persoonlijk!
Grtz, Kempo.

Grtz, Kempo.
- SuperCars
- Contacteer:
Prachtig model echt een van de mooiste Ferrari's de kleur staan hem ook is weer eens wat anders dan dat rood!
Vind alleen de pijpen wat minder.
Vind alleen de pijpen wat minder.

- alain_1978
Re: alain_1978: update 12/06: Knight Rider en BTTF 1 (1:18)
Hallo iedereen. Eerst en vooral bedankt voor de reacties
Met de volgende update ga ik terug naar mijn kinderjaren. Een tijd waarin in vele series of films een auto centraal stond. Is nu toch wel minder vind ik.
Omdat ik toen al gefascineerd was door auto's, kon ik altijd vol bewondering naar deze films of series kijken.
De Bond-modellen van AutoArt heb ik al jaren maar het werd hoog tijd dat KITT uit de Knight Rider en de De Lorean uit Back To The Future erbij kwamen.
Ik heb lang getwijfeld of ik ze in 1:43 of 1:18 zou aanschaffen maar ik ben nu toch ontzettend blij dat ik gekozen heb voor de 1:18-versies.
Aangezien men op Ebay belachelijk hoge bedragen begint te vragen voor de KITT, heb ik maar snel eentje tweedehands overgekocht.
Ik heb de wagen wel helemaal moeten afstoffen en moeten waxen maar hij ziet er nu toch zo goed als nieuw uit vind ik. En het scannerlampje werkt ook nog altijd.

De tweede is dan de De Lorean uit Back To The Future. Uit de eerste film meerbepaald.
De versies uit de 2de en 3de film komen niet omdat ik de originele uit de eerste film nog steeds de mooiste vind.

Met de volgende update ga ik terug naar mijn kinderjaren. Een tijd waarin in vele series of films een auto centraal stond. Is nu toch wel minder vind ik.
Omdat ik toen al gefascineerd was door auto's, kon ik altijd vol bewondering naar deze films of series kijken.
De Bond-modellen van AutoArt heb ik al jaren maar het werd hoog tijd dat KITT uit de Knight Rider en de De Lorean uit Back To The Future erbij kwamen.
Ik heb lang getwijfeld of ik ze in 1:43 of 1:18 zou aanschaffen maar ik ben nu toch ontzettend blij dat ik gekozen heb voor de 1:18-versies.
Aangezien men op Ebay belachelijk hoge bedragen begint te vragen voor de KITT, heb ik maar snel eentje tweedehands overgekocht.
Ik heb de wagen wel helemaal moeten afstoffen en moeten waxen maar hij ziet er nu toch zo goed als nieuw uit vind ik. En het scannerlampje werkt ook nog altijd.

De tweede is dan de De Lorean uit Back To The Future. Uit de eerste film meerbepaald.
De versies uit de 2de en 3de film komen niet omdat ik de originele uit de eerste film nog steeds de mooiste vind.

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Jeffrey1985
- Contacteer:
Mooie film auto's 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer:
Twee heel bekende modellen
De 1:18 versies heb ik zelf niet meer, maar deze zijn gelukkig vervangen door 1:43 exemplaren. Het blijven schitterende modellen om te zien
Nu zeker ook nog de 1:18 B.A. Van