1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !
Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest
Die achterlichten vind ik niet echt bij de auto passen. Die nieuwe voorkant staat hem dan weer wel goed!

Daar heeft een aantal merken last van, maar BMW wel het meest. Vooral die doorhangende lijn onderaan de flank is erg lelijk. Tijd om terug te gaan naar pure, strakke vormen.togicollector schreef:Wat een hoeveelheid niet op elkaar aansluitende vouwen heeft dat ding inmiddels.
- Jolly Club

Kon het niet laten..

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
is dit een voorbode van de nieuwe NSX ?
http://www.youtube.com/watch?v=ebEMJy4c ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
want dan gaat hij goed worden
http://www.youtube.com/watch?v=ebEMJy4c ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
want dan gaat hij goed worden

- MartinBond
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Even inhakend, dit is een impressie van hoe de straatversie d'r uit zou kunnen zien.

I approve

I approve

- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ziet er goed uit. Laat maar komen Honda!
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
-
- Moderator
Even 2 weken op vakantie en je mist;
1; een lelijke facelift van de toch al niet zo mooie 1-serie van BMW. Van een lelijke lampen, rare achterlichten. En dat ze de Golf na willen doen met een faceliftje en dat dan nieuw noemen vind ik helemaal belachelijk.
2; Astra Coupe; smaakvol, sportief en gedrongen. De 5 deurs vind ik nog steeds een gaaf ding om te zien. Ook nu weer erg goed. Wat hij gemeen heeft met de Megaan Coupe zijn de drie deuren en hetzelfde kleurtje lak, maar daar houdt het wel bij op
3; De Merc SUV, niet mijn kopje thee SUV's. Totaal overbodig, tenzij je het gebruikt om een echt een grindpad op te raggen zoals ik net in Toscane heb gedaan met de Grande Pfunto. Maar een gemiddelde SUV ziet er brandschoon uit zonder enige vorm van stof, blubber of gras op het exterieur, of in het haar van de blonde mevrouw, dan wel meneer achter het stuur.
1; een lelijke facelift van de toch al niet zo mooie 1-serie van BMW. Van een lelijke lampen, rare achterlichten. En dat ze de Golf na willen doen met een faceliftje en dat dan nieuw noemen vind ik helemaal belachelijk.
2; Astra Coupe; smaakvol, sportief en gedrongen. De 5 deurs vind ik nog steeds een gaaf ding om te zien. Ook nu weer erg goed. Wat hij gemeen heeft met de Megaan Coupe zijn de drie deuren en hetzelfde kleurtje lak, maar daar houdt het wel bij op

3; De Merc SUV, niet mijn kopje thee SUV's. Totaal overbodig, tenzij je het gebruikt om een echt een grindpad op te raggen zoals ik net in Toscane heb gedaan met de Grande Pfunto. Maar een gemiddelde SUV ziet er brandschoon uit zonder enige vorm van stof, blubber of gras op het exterieur, of in het haar van de blonde mevrouw, dan wel meneer achter het stuur.
- MartinBond
- Contacteer:
Welkom terugrsh_scuderia schreef:Even 2 weken op vakantie en je mist;

Die Honda mag er zo wel komen, inclusief een mooi 1:18 model graag! 

de nieuwe M5 , 560 pk en een 4,4 liter V8
BOOYA!
voor de foto's http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... bmw-m5-f10" onclick="window.open(this.href);return false;
omdat veel site's copyright hebben op hun foto's kan ik geen foto's plaatsen , dus als iemand dat wel kan ; kom maar door

voor de foto's http://www.autoblog.nl/archive/2011/06/ ... bmw-m5-f10" onclick="window.open(this.href);return false;
omdat veel site's copyright hebben op hun foto's kan ik geen foto's plaatsen , dus als iemand dat wel kan ; kom maar door

Ziet er goed uit, maar vind die 560 pk wel een beetje tegenvallen. De M5 zou 'meer vermogen dan de X6-M' krijgen. Ze hebben woord gehouden: 560 ipv 555pk. 

-
- Moderator
560 pk tegenvallen 
De laatste keer dat ik keek voor een erg snelle GT, was 560 pk genoeg om gemakkelijk 200+ op de Autobahn te rijden.
Het wachten is op de kleinere Maserati in 2012, dan is het supertrio compleet met een fijne Jag, Dikke Duitser en de Meesterlijke Masser.

De laatste keer dat ik keek voor een erg snelle GT, was 560 pk genoeg om gemakkelijk 200+ op de Autobahn te rijden.
Het wachten is op de kleinere Maserati in 2012, dan is het supertrio compleet met een fijne Jag, Dikke Duitser en de Meesterlijke Masser.
Niet dat ik 560 pk te weinig vind, maar ze wekten de verwachting dat het meer zou worden. In die zin is het nu 'maar' 560.rsh_scuderia schreef:560 pk tegenvallen

'maar' 560, ik vind het nog aardig wat voor een ruime sedan, kijk naar een andere auto met dat vermogen, dan kom je toch al gauw bij de 'echte' merken uit: Ferrari 458: 570 pk, Lamborghini Gallardo: 560 pk, SLS AMG: 571 pk.Autofan schreef:Niet dat ik 560 pk te weinig vind, maar ze wekten de verwachting dat het meer zou worden. In die zin is het nu 'maar' 560.rsh_scuderia schreef:560 pk tegenvallen
zijn zo maar een paar voorbeelden te noemen.
Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
Corvette ZR1 ; 647 PééKáábugatti schreef:'maar' 560, ik vind het nog aardig wat voor een ruime sedan, kijk naar een andere auto met dat vermogen, dan kom je toch al gauw bij de 'echte' merken uit: Ferrari 458: 570 pk, Lamborghini Gallardo: 560 pk, SLS AMG: 571 pk.Autofan schreef:Niet dat ik 560 pk te weinig vind, maar ze wekten de verwachting dat het meer zou worden. In die zin is het nu 'maar' 560.rsh_scuderia schreef:560 pk tegenvallen
zijn zo maar een paar voorbeelden te noemen.