AUTOart 1:18 straat discussie topic
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: AUTOart 1:18 straat discussie topic
Ik kan iedereen uit de brand helpen. De enige discussies die er ooit geweest zijn waren. Welke kleuren er nog uit moesten komen, op welke plaats het model in de vitrine moest komen te staan, waar het model gekocht moest worden, of hij überhaupt gekocht moest worden etc.
De enige echte discussie die ik me kan herinneren ging over de sealed 1:18 modellen.
Omdat de meeste leden graag alleen nieuws zien en daarvoor niet eerst tig pagina's door moeten spitten wie het model wel dan niet gaat kopen, hebben wij toe besloten om de topics op te splitsen. Je kunt nu makkelijk in een oogopslag de nieuwe modellen zien. Zonder de diepzinnige discussies door te bladeren.
De enige echte discussie die ik me kan herinneren ging over de sealed 1:18 modellen.
Omdat de meeste leden graag alleen nieuws zien en daarvoor niet eerst tig pagina's door moeten spitten wie het model wel dan niet gaat kopen, hebben wij toe besloten om de topics op te splitsen. Je kunt nu makkelijk in een oogopslag de nieuwe modellen zien. Zonder de diepzinnige discussies door te bladeren.
Ik zit ook op andere forums en daar is de insteek toch anders, hier komen vragen voorbij van mensen, aanbevelingen, opmerkingen over foutjes, etc. Door dit te plaatsen wordt er ook door de fabrikanten gereageerd en worden wijzigingen gedaan. Het zijn ook geen echte discussies ( kan wel ) maar meer borrelpraat over de modellen.Ricardo schreef:Ik kan iedereen uit de brand helpen. De enige discussies die er ooit geweest zijn waren. Welke kleuren er nog uit moesten komen, op welke plaats het model in de vitrine moest komen te staan, waar het model gekocht moest worden, of hij überhaupt gekocht moest worden etc.
.
Is het misschien technisch mogelijk ( zonder dit handmatig te doen

Lees hier de oplossing...
Gewoon dezelfde foto's hier op het discussie topic plaatsen als bij het nieuws topic!
Dan krijg je dus 2 topics met de zelfde foto's alleen kun je bij deze erbij discussiëren!!
Klaar, iedereen blij
Gewoon dezelfde foto's hier op het discussie topic plaatsen als bij het nieuws topic!
Dan krijg je dus 2 topics met de zelfde foto's alleen kun je bij deze erbij discussiëren!!
Klaar, iedereen blij

Wild wild horses couldn't drag me away
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Als het automatisch kan, dan is het een goed ideeStraetos schreef:Lees hier de oplossing...
Klaar, iedereen blij

En anders krijg ik het wat drukker, maar met copy / paste moet het voorlopig wel lukken.Mr. Dj M. schreef:Als het automatisch kan, dan is het een goed ideeStraetos schreef:Lees hier de oplossing...
Klaar, iedereen blij
Zal alvast het begin maken met de laatste nieuw uit de nieuws topic

rpi schreef:Beide Zonda's zijn er begin volgende week. Van Autoart uit zijn ze al weer binnen 1 dag uitverkocht.
Tevens komen de volgende nieuwe modellen binnen enkele dagen in NL:
74599 Lamborghini Gallardo LP560-4 Police Car
77931 Porsche 914/6 1970 (silver metallic)
En terug van weggeweest, maar nu wel een stuk duurder:
70562 BMW M3 Sport Evolution (black) 1990

Lambo,
Bedankt voor je medewerking en voor de laatste nieuwtjes elke keer!

Bedankt voor je medewerking en voor de laatste nieuwtjes elke keer!

Wild wild horses couldn't drag me away
allemaal leuk en aardig maar in de verste verte nog niet één ZR1 te zien
jammer AA , jullie kunnen er een ongekend kunstwerk van maken.

- coolpappa04
100 procent mee eensv8-vette schreef:allemaal leuk en aardig maar in de verste verte nog niet één ZR1 te zien![]()

omdat jada de rechten gekocht heeft voor de ZR1 als ik me niet vergis.v8-vette schreef:allemaal leuk en aardig maar in de verste verte nog niet één ZR1 te zien![]()
dus niet dat ze mss niet willen maar niet mogen

- coolpappa04
wie koopt er nu een jadaexit schreef:omdat jada de rechten gekocht heeft voor de ZR1 als ik me niet vergis.v8-vette schreef:allemaal leuk en aardig maar in de verste verte nog niet één ZR1 te zien![]()
dus niet dat ze mss niet willen maar niet mogen

- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Het plaatsen van dubbele posten lijkt me ook niet de oplossing. Het Otto-topic heeft dit ook niet nodig om te discussiëren. Misschien dat er gewoon weinig te zeggen valt over de AA-modellen 

En als jou dat niet de oplossing lijkt heb je dan ook het recht om eenzijdig te beslissen, volgens mij is er de afgelopen dagen meer gepost dan de afgelopen maanden. De oplossingen zijn door meerdere gebruikers aangedragen en positief opgepakt. Volgens mij hield jij niet van gezwam rond het nieuws dus hoef je hier ook niet te kijken, maar alleen in het nieuws-topic
. Vindt het een beetje jammer dat een iemand het plezier van andere eigenhandig om zeep kan helpen