Dit moet het uiteindelijk worden:

Ik heb bij Mr. Dj M. al even gekeken in hoeverre de maten van de Solido en de Welly overeenkomen (Moest toch de Otto Golfjes brengen

) en het resultaat was positief. In ieder geval mbt de grille. De Welly zou dan als basis kunnen dienen met daarin dan de grille van de Solido. De Solido C2 Tuning heb ik al staan en er is nu ook een Welly onderweg. De koplampen van de Solido lijken ook net wat gedetailleerder te zijn, dus misschien zijn die ook te gebruiken. Dan zouden er nog een paar dingen over blijven:
- VTR-details buitenkant: de koekstrips op de voorbumper zijn er wel op te boetseren denk ik. Zo ook de zijskirts. Dan rest er nog 1 probleem: de achterspoiler! Iemand een idee hoe dit te doen?
- Achterlichten: Dit is geen super vereiste, maar het zou natuurlijk wel erg gaaf zijn als dit zou lukken!
- Getinte ramen: Is ook meer wens dan eis, maar zou de auto wel af maken. Indien het 1 op 1 past zou ik van de Solido een setje over hebben.
- Velgen: Ik dacht even wat gevonden te hebben, maar daarvan ligt het velgenbed achterin. Daardoor is het toch een heel andere velg. Iemand ideeën? Aantal gaten mag van mij verschillen. Het gaat me om de velg an sich: