Het gaat er immers om hoe de pk's verpakt worden, nietwaar.
Daar schiet de ZR-1 dan weer ernstig te kort. En dat moet weer gecompenseerd worden

In dat geval is de M5 sowieso een floprsh_scuderia schreef: Het gaat er immers om hoe de pk's verpakt worden, nietwaar.
Wel lezen he.bugatti schreef:'maar' 560, ik vind het nog aardig wat voor een ruime sedan, kijk naar een andere auto met dat vermogen, dan kom je toch al gauw bij de 'echte' merken uit: Ferrari 458: 570 pk, Lamborghini Gallardo: 560 pk, SLS AMG: 571 pk.Autofan schreef:Niet dat ik 560 pk te weinig vind, maar ze wekten de verwachting dat het meer zou worden. In die zin is het nu 'maar' 560.rsh_scuderia schreef:560 pk tegenvallen
De laatste keer dat ik keek voor een erg snelle GT, was 560 pk genoeg om gemakkelijk 200+ op de Autobahn te rijden.
Het wachten is op de kleinere Maserati in 2012, dan is het supertrio compleet met een fijne Jag, Dikke Duitser en de Meesterlijke Masser.
zijn zo maar een paar voorbeelden te noemen.
Met dat in het achterhoofd valt die 560 pk een beetje tegen. Ik had meer verwacht, laat ik het zo zeggen.Autovisie schreef:De welbekende 5.0 V10 met 507 pk is historie en maakt plaats voor een 4,4 liter V8-blok met dubbele turbo. Over vermogen en prestaties heeft BMW nog geen officiële cijfers gegeven. De V8 biturbo levert in de 2,3 ton zware X6 M een vermogen van 555 pk. De unit moet in de nieuwe M5 nog meer vermogen leveren.
Met zo'n bak zou ik ook wel eens een trackdaytje hier en daar pakken denk ik.Jolly Club schreef:Stevig wedstrijdje verplassen dames??![]()
Welks een 'Freude' am Fahren zal dat wel niet opleveren, een 560PK sedan op een stuitend vol wegennet?
OUCH! , that hurt RSH!rsh_scuderia schreef:Geeft niets.
Het gaat er immers om hoe de pk's verpakt worden, nietwaar.
Daar schiet de ZR-1 dan weer ernstig te kort. En dat moet weer gecompenseerd worden
Bovenstaande mening verkondigde ik reeds in februari jl. Het mooie is dat ik er nog steeds vierkant achter sta!Edoch, sinds het verschijnen van de gefacelifte versie dwaalt men qua ontwerp verder en verder af van het origineel, en door het toevoegen van allerlei modegevoelige varianten in de vorm van kekke Cabrio's, logge SUV's, foute stations, vreemde speedsters en wat er nog meer aan kruisbestuiving op het programma staat (sportieve 4x4 coupe met verhoogd onderstel maar lage daklijn is de meest recente die ik gezien heb), holt mijn waardering voor dat wat BMW met de merknaam aan het doen is in rap tempo achteruit. Het originele concept wordt inmiddels zoveel geweld aangedaan, dat het in mijn ogen de naam Mini niet meer zou mogen dragen.