Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jp-cars schreef:ik had 1 vraagje, heb je een goeie pic van de ''stukje'' race track, waar je je auto op zet. ik zou zelf ook graag zoiets maken.
Zoals belooft.
Het plateau is 30x30 cm. En om wat "diepte te krijgen is er een foto als achtergrond gebruikt die dan overloopt in het diorama. Het wegdek is van geverft schuurpapier en de vangrails en struikjes komen uit een hobby-modelzaak.
Laatst gewijzigd door Matt Modelautos op di 14 nov 2006 16:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik blijf dat stuk diorama bewonderen, dat moet toch ook in 1:18 te doen zijn denk ik dan maar das wel ff wat werk verzetten. Super Matt Natuurlijk mag de Viper er altijd zijn maar zijn die banden niet wat dik?
echt heel mooi, heb vandaag ook 1 gemaakt, hellaas niet zo mooi als de jouwe, maja tis me eerste. 1 vraagje, waar heb jij dat hek matrial vandaan, want ik heb nu dus paaltje, maar geen hek , zou het graag van je horen, heb overal gezocht
Jp-cars schreef:echt heel mooi, heb vandaag ook 1 gemaakt, hellaas niet zo mooi als de jouwe, maja tis me eerste. 1 vraagje, waar heb jij dat hek matrial vandaan, want ik heb nu dus paaltje, maar geen hek , zou het graag van je horen, heb overal gezocht
horrengaas zou je kunnen gebruiken dat geeft een mooi effect