Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb afgelopen weekend de vitrinekasten weer in elkaar gezet, dus ook de "nieuwe" en meteen een nieuwe voorlopige opstelling gemaakt.
Daarna heb ik maar even een paar overzichts foto's gemaakt, zoals jullie zien is er nog een plekje vrij naast de 2 GTO's.....
Nu nog even zien dat ik de vitrine's nog een beetje leuk kan aankleden, als iemand nog tips heeft hoor ik dat graag.
De Ford Focus WRC van wijlen Colin Mcrae van Autoart, ik kwam m tegen voor een leuk prijsje.
Ik heb me even in het zweet gewerkt buiten voor een paar foto's. ( wat een hitte!)
Bedankt voor de reacties mannen!
Ik ben ook erg blij met dit model.
Ik hoop dat ik ook nog eens een Tommi makkinen evo 6 tegen kom voor een redelijk bedrag, dan heb ik het trio compleet.
20 augustus zijn we een jaar getrouwd, dus hebben we beide een kadootje gekregen, mijn vrouw een kruimeldief....
En ik een modelauto, lijkt me een goede deal!
Ik heb alleen deze 2 foto's, ik zal zsm wat foto's maken bij daglicht.