ik heb hier geen woorden voor.
 ik heb hier geen woorden voor.Hij is echt heel erg mooi
 .
.waar heb je die gekocht ? ebay ?
 ik heb hier geen woorden voor.
 ik heb hier geen woorden voor. .
. ) en men heeft er een erg mooi model van gemaakt zo te zien. Mooie kleur ook en ik kan me goed voorstellen dat je er trots op bent.
 ) en men heeft er een erg mooi model van gemaakt zo te zien. Mooie kleur ook en ik kan me goed voorstellen dat je er trots op bent.  
 , net zoals de echte Saabs
 , net zoals de echte Saabs  

Het is een Rickoandre schreef:Wie is eigenlijk de fabrikant van deze fraaie SAAB?

Ja inderdaad via ebay. Via de goedkope weg was het helaas niet te doen. M'n contacten in China konden helaas niks voor me doen wat voordeliger zou uitpakken...Bmwmpower schreef:waar heb je die gekocht ? ebay ?
Ja inderdaad via ebay. Via de goedkope weg was het helaas niet te doen. M'n contacten in China konden helaas niks voor me doen wat voordeliger zou uitpakken...[/quote]Bmwmpower schreef:waar heb je die gekocht ? ebay ?

Ricko heeft er uiteraard wel een prachtig modelletje van weten te maken. De kleur is ook erg lekker.
 Ricko heeft er uiteraard wel een prachtig modelletje van weten te maken. De kleur is ook erg lekker.Dat denk ik ook, zelfs al zou de prijs op 200 euro blijven steken...alain_1978 schreef:Jammer dat ze niet in EU verkrijgbaar zijn want ik denk dat er wel wat verzamelaars op zitten te wachten.

Ik heb de andere, de 900 Cabriolet van Anson.
 Ik heb de andere, de 900 Cabriolet van Anson.Dankje!tom schreef:Gefeliciteerd met het rijbewijs, wat een stijlvolle vakantieauto!
De Saab ziet er fantastisch uit! Mooie detaillering en afwerking, strakke kap en fraaie kleur. Je zult maar 1:18 Saabs verzamelen, dan komt je vitrine niet te vol te staan...Ik heb de andere, de 900 Cabriolet van Anson.