Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
woah, dit zal niet de nieuwe GTO zijn aangezien deze net pas uit is maar hij mag er best komen van mij alleen die rare inkeping voor de achterwielen moet weg, als dit gesloten is ziet ie er nog breder uit, een echte hotrod
B.A.Z. 10 schreef:deze vind ik echt heel mooi.volgens mij is het geen photoshop. het is de nieuwe pontiac gto
Het is geen photosoep nee, maar wel een heel oude concept, ongeveer 5/6 jaar geleden in een autoblad gezien, toen vond ik hem echt heel erg gaaf, nu vind ik het eigenlijk niets.
willyschildpad schreef:ik vind dat er een lada niva moet uitworden gebracht
Ik moest laatst denken aan die wagen met de sneeuw. Ze reden op het circuit Zandvoort vroeger, maar de zilte zeelucht vraten de gaten erin, maar ze waren goedkoop en 4wheel drive. Een arts bij mij in het ziekenhuis had ook een Jeep achtige wagen en die bleek geeneens 4 wiel aandrijving te hebben. Kwam ie geeneens een heuveltje met sneeuw op op de parkeerplaats.
buttonfreak schreef:Audi 80 1976-'78 - Schuco Audi 80 en 90 1987-'91 - Majorette Audi Coupé GT/Coupé quattro 1984-'87 - Welly
Die Schuco is model '72-'76. Majorette heeft de 90 van 1987 gemaakt, maar da's een speeltje en geen model. Ook de Schabak- en Gama-modellen kunnen niet echt meer mee, wordt tijd voor iets beters. En van de Coupé GT/quattro heeft Welly bij mijn weten nooit een model gemaakt, ik verzamel al jaren en ben 'm nog nooit tegengekomen, ook niet in het Audi modelautomuseum of in lijsten van anderen. De Coupé van '81-'84 is wel gemaakt (Conrad) maar de gefacelifte versie nooit. Ik bedoel het vierkante model maar met de dikke bumpers.