Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vanmiddag was 't lekker fotoweer maar de digitale camera deed erg lastig, dus om jullie de foto's toch niet te onthouden heb ik mijn mobiel maar gebruikt.
Lexus IS350 (AUTOart)
Jullie hebben dus nog een fatsoenlijke fotoshoot van me tegoed!
'k Vind deze er toch wat dikker uitzien dan de vorige, en het detail wat mij het meest aanspreekt is dat 'bultje' bij de overgang van ruit naar achterdeur... echt prachtig.
Ik heb een zwarte staan, maar parelmoer wit staat hem ook echt goed (sowieso een mooier kleurtje) en het blijft een mooie auto he!
Wat mij betreft het meest sterke ontwerp als er gekozen moet worden tussen de sedannetjes van het merk.
Nilscollection schreef:Inderdaad! Had dan ook graag een stationwagon gezien van deze IS, net zoals bij de vorige.
Tjah, dat concept verkoop vreemd genoeg niet zo hard. Kijk naar de hatch van de Impreza (2001/2006) die op eenzelfde leest was gebouwd. Ziet er dik uit vind ik, maar is net geen echte station en wellicht dat dit het probleem is.