1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
St. Paul

Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest

Bericht door St. Paul »

OTF'er schreef:Tussen de 996 en 997 was er toch een veel groter verschil.
Soit, het zal dus nu echt niet meer nodig zijn om je Porsche te laten ombouwen als je de "nieuwe" wilt.

http://www.vhtuning.be/wagens/porsche-c ... -997-h.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Omdat de 996 ook compleet de verkeerde weg ingeslagen was, met die lampen. Leg de 997 naast het model voor de 996 en die lijken weer meer op elkaar. Beetje slap gemekker over een 911 die teveel op zijn voorganger zou lijken. Dan begrijp je het 911 concept niet. En gelukkig ben je daarmee in de minderheid want anders was de 968 wel aangeslagen en hadden we geen 911 meer. Maar ik zou zeggen: wordt lekker Ferrarifan. Die maken al 30 jaar elke keer wat "mooi" nieuws. :thump_up:

Lexus is wel aardig, vrij strakke lijn. :thump_up: Rest van de gepostte wagens is een verspilling van tijd, geld, energie.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
MartinBond
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door MartinBond »

De porsj heb ik bewust niet op gereageerd, maar vooruit dan:

nieuw lampje, nieuw bumpertje, ledje hier en hopsa! gaan met die banaan! :yawn:"
Ik snap aan de ene kant de mensen "waarom sleutelen aan perfectie" wel, maar als je na dik 40 jaar nog steeds niet klaar bent met perfectioneren vraag ik me af hoe slecht het origineel on jouw ogen dan wel niet moet zijn geweest, terwijl deze door een aantal fans juist als "puurste" word bestempelt. Luistert eens naar uw achterban Porsche!
Afbeelding
OTF'er

Bericht door OTF'er »

St. Paul schreef:
OTF'er schreef:Tussen de 996 en 997 was er toch een veel groter verschil.
Soit, het zal dus nu echt niet meer nodig zijn om je Porsche te laten ombouwen als je de "nieuwe" wilt.

Omdat de 996 ook compleet de verkeerde weg ingeslagen was, met die lampen. Leg de 997 naast het model voor de 996 en die lijken weer meer op elkaar. Beetje slap gemekker over een 911 die teveel op zijn voorganger zou lijken. Dan begrijp je het 911 concept niet. En gelukkig ben je daarmee in de minderheid want anders was de 968 wel aangeslagen en hadden we geen 911 meer. Maar ik zou zeggen: wordt lekker Ferrarifan. Die maken al 30 jaar elke keer wat "mooi" nieuws. :thump_up:
Tussen de 911 2.7, SC en 3.2 was er ook niet veel verschil, indertijd positioneerden ze de 928 als vervanging.
Ik vind een 911 ook fantastisch, maar het lijkt gewoon alsof ze niet veel geld, tijd en moeite verspild hebben in VW-stijl.
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Valt me gewoon op dat al tig tijd bepaalde mensen, saaie opmerkingen en dezelfde meningen neerleggen over het feit dat bepaalde merken/auto's teveel van hetzelfde doen of saai zijn. Klagen over iets waar je blijkbaar zelf juist niet vies van bent.... En dat het juist hen zijn die de meeste hekel aan een merk hebben die hier de nieuwste modellen er van posten. Ik bedoel, als het je niet bevalt kijk je toch niet? Als je geen spruitjes lust ga je ze toch ook niet elke dag kopen en 's avonds zitten vreten? :idea:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
togicollector

Bericht door togicollector »

Goh wat is die Kia mooi zeg! Maar weet dan dat bijna alle 'koreanen' de laatste jaren gewoon in Italië zijn ontworpen dus misschien deze ook wel?

Wat de licht geïrriteerde reacties betreft: dit is een meningen topic en geen overtuigings-topic of objectiviteits-topic. Ieder zijn (wan)smaak en daar is dit topic nou juist voor toch? :)

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

VAG kan het dus wel; een leuke auto de markt in zetten;

Afbeelding
Voorkantje is wel anoniem, maar dat wordt ruimschoots goed gemaakt met de achterkant en het interieur;

Afbeelding
Afbeelding

Blijkbaar toch het uitbestede geld van de gefacelifte 911 goed besteed :thump_up:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Ik vind het een kek-wagentje. Stukken beter dan de C1 en 107.
Bondracer

Bericht door Bondracer »

toch wel veel copy en paste werk uit de Fiat 500 wat betreft het interieur en dashboard :eh:
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Afbeelding
MartinBond
Contacteer:

Dacht ik idd ook aan toen ik die "lijst-in-carroseriekleur" zag, maar het staat wel leuk. En het is verder duits, dus het is voor de rest wel "zakelijk" :mrgreen:
Ik vind 'm wel leuk, neusje is wennen met die malle luchroostertjes die dé in de laatste 5 minuten uit gezaagd lijken, maar verder lijkt 'ie net even iets "serieuzer", voor zover dat in dit segment mogelijk is, dan de 107 - C1.
Afbeelding
bugatti

Bericht door bugatti »

je vergeet de Aygo, Martin :D
MartinBond
Contacteer:

De aygo heeft niet van die malle zwarte lampunits in de C-stijl,Danku jolly maar gewoon op de plek waar ze horen :ja: .
Laatst gewijzigd door MartinBond op ma 22 aug 2011 12:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Vermoed dat je de C-stijl bedoelt Bond.
De B-stijl is waar bij een Fiësta Mk.6 boven 65 km/h de rijwinddeflectors automatisch openvouwen voor meer stabiliteit. :D (voor de diehard autorijpurist is die optie overigens uit te zetten.. met een tube Bison Polymax :cool: )

Heb die UP! even aanschouwd, en weet niet wat ik ervan moet vinden. Hij ziet er inderdaad beter uit dan een Aygo/C1/107, maar ik heb een donkerbruin voorgevoel dat VW toch weer gaat proberen een premium-prijskaart op een cheap-ass wagentje te drukken. Waar het autojournaille altijd hoog opgeeft over de kwaliteit en afwerking van de gekozen materialen, straalt bij dit apparaat het nasty grijze plastic je tegemoet, en de stoelbkleding lijkt op de binnenvoering van een regenpak.

Qua ontwerp doet het ding me sterk denken aan de malle gekke oer-Twingo, dat markante modelletje dat Renault met de nieuwe versie (net als Ford met de Ka) compleet naar de ratsmodee heeft geholpen. Kortom, inderdaad een aardig wagentje, voor diegenen die bereid zijn teveel te betalen voor een Twingo. :think:

N.b. is er al iets bekend over kekke kleurrijke stickerpakketjes waarmee je de UP! naar je individuele persoonlijke wansmaak kan optuigen? :roll:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het nieuwe busje van Mercedes; de B-klasse.
Dat ik ze niet zo vaak zie in het wild vind ik niet zo raar. Ik wordt hier warm noch koud van.
Wel vind ik dat Mercedes mooie stuurtjes maakt. Kan mijn eigen leasebak nog aan tippen :thump_up:
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

De binnenkant oogt vele malen mooier dan de buitenkant :sick:
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Wat een hok :sick:

Deze zullen wel weer de parkeerhavens rond het plaatselijke bejaardentehuis vullen :|
Maarten
Afbeelding
Flickr
Plaats reactie