LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
the_stig
Contacteer:

Re: LamboDieCast - 21 augustus : 1/18 Aventador Super Veloce

Bericht door the_stig »

Zo'n oude dozen wil ik ook wel op de zolder vinden. :)

Deze kit heb ik trouwens ook. Die heeft mijn vader vroeger nog gekocht en in elkaar gezet.
Als kind heb ik er nog mee gespeeld, dus moet het zeker 20 jaar oud zijn.
http://www.lambodiecast.com/detail.php?item=model357" onclick="window.open(this.href);return false;

Mooie setjes van Avantador. Wat Hotwheels er van gemaakt heeft is niet echt mooi te noemen.
Ale, op uw foto's toch. Misschien valt het in het echt nog mee. :)
Afbeelding
Jiry97
Schaal: 1:18

Bericht door Jiry97 »

heb je zelf die sv gemaakt???
Afbeelding
lambodiecast

Bericht door lambodiecast »

De Hotwheels 1/43 Elite versie van de Aventador is echt niet dezelfde kwaliteit als hun LP640 en LP670 Super Veloce modelletjes ... vooral de afwerking van de witte wagen is gewoon triest ... natuurlijk vergroot een foto dit nog uit omdat hij op het scherm groter weergegeven wordt dan ze echt zijn, maar toch viel het me serieus tegen ... op de zwarte valt dit niet zo op ... maar daar zit dan weer zo'n dikke laag verf op dat het plaatje ook niet helemaal klopt ... beetje bizar allemaal ... nu ze komen beide wel uit Hong Kong, maar ik verwacht toch dat dit echte productiemodellen zijn.
Jiry97 schreef:heb je zelf die sv gemaakt???
Yep, als basis de gewone Aventador en een Maisto Gallardo Superleggera, een spuitbusje satijn zwart, veel carrosserietape (die licht gele plakband van Tesa om af te dekken als je schildert), nog wat ModelMaster verf in verschillende kleurtjes, secondenlijm en niet te vergeten een Dremel ... en dan vooral heel veel geduld, vooral om de remschijven en de velgen achteraan te laten passen :evil: ... en dan kom je tot de vaststelling dat de zeteltjes tegen het plafond zitten :doh: dus moet je die weer in de bodemplaat laten zakken ... nu uiteindelijk maar enkele uurtjes echt werk en veel geduld om de verf te laten drogen en het komt in orde hoor.

Maar dus helemaal zelf gemaakt, en vermits dit nog maar mijn tweede keer is dat ik aan zoiets begin ben ik er helemaal tevreden mee ... ga hem wel nog eens opengooien om hem vooraan nog een mm te laten zakken :mrgreen:
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
lambodiecast

Bondracer schreef:Mooi gedaan :thump_up: , zou enkel nog een SV-logo op de zijdeuren zetten (bv onderaan de deuren thv de zijspiegels) :cool:
Dt is ook de bedoeling ... maar ik weet zo direct niet hoe :oops:
Er zijn decal sheets die je zelf kan afdrukken ? Maar is dat een beetje te doen ?
Mark
Afbeelding
Faultier

Bericht door Faultier »

looks really wild your self created bull but actually I heard that Lambo will introduce something special for this years IAA.

So it might be already a Aventador SV :|
Bye
Faultier
lambodiecast

Faultier schreef:looks really wild your self created bull but actually I heard that Lambo will introduce something special for this years IAA.

So it might be already a Aventador SV :|
Thing is Lamborghini unveiled the Reventon at the IAA four years ago, the Reventon Roadster two years ago ... and now they talk about a new super sports car 'racing' towards Frankfurt. So keeping in line with the previous Frankfurt reveals I'm guessing a new special, limited edition ... so either a track only Sesto Elemento or yet another limited edition based on the current Gallardo ... rumors are a limited edition Super Trofeo Street version will be shown, based on the LP570-4 Superleggera but even lighter and more brutal looking ... we'll see.
Mark
Afbeelding
v8-vette

Bericht door v8-vette »

erg mooie gedaan :worshippy:
Faultier

Bericht door Faultier »

well I already have a ST but would never say no to another ST street :mrgreen:

Rumours also said that the Sesto Elemento goes into limited production.

Well, lets see :)
Bye
Faultier
mol999

Bericht door mol999 »

prachtig verzameling en mooi gedaan die Aventador :shock:
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 23 augustus : 1/18 Aventador in white ...

Vandaag binnengekomen, de witte Lamborghini Aventador LP700-4 in 1/18 door Bburago :

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Let vooral op het feit dat ze nu vrij mooie remschijven gemonteerd hebben in plaats van gladde schijfjes ... EN er zijn remschijven, achteraan is er zelfs de handrem te zien ... Bburago heeft dus hun model opgewaardeerd ... ben benieuwd of ze dit ook met de andere kleuren gaan doen ... dan worden de eerste modellen met de simpele schijven nog collector items over enkele jaren :cool:

Dit hebben ze ook met de Countach gedaan hé, de eerste modellen in het zwart hadden een 'gladde' vloer binnenin, de latere modellen kregen een soort structuur ... en nog later hebben ze chrome velgen gemonteerd ... de zwarte Countach met gladde binnenkant zijn momenteel bijna 100 Euro per stuk waard voor de echte verzamelaar ... en ik heb er twee van :dance: ... heb er wel eentje in een Targa veranderd :doh:
Mark
Afbeelding
Jaap
Contacteer:

Re: LamboDieCast - 21 augustus : 1/18 Aventador in het wit,

Bericht door Jaap »

Mooie wagens en foto's, uw eigen creatie is ook mooi gedaan zeg :worshippy:
Tinman

Bericht door Tinman »

Hij ziet er erg goed uit in het wit met zwarte velgen!
marco71

Bericht door marco71 »

worden ook steed beter volgens mij die Bburago modellen vergeleken met een aantal jaren geleden
Afbeelding
sport and supercars forever
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Volgens mij ben je volledig in de ban van de Aventador :) Laat nog wat modellen ervan over voor andere verzamelaars hé :D
De Bburago ziet er idd heel goed uit. Ze hebben er wel vooruitgang gemaakt dat is waar. Als je dat vergelijkt met Bburago's van vroeger, dan is dit wel een serieus verschil.
AutoArt zal hem ook nog wel maken zeker? Knappe update :thump_up:
Het is waar wat je zegt over Mondo Motors. Ik heb er ook de Pagani Zonda F van maar het is ook een ontgoochelend model. Moeilijk te begrijpen dat ze zo'n model vandaag de dag nog durven maken. Ik heb tijdens mijn vakantie ook een model tegengekomen van de Aston Martin One-77 en had wel veel zin om het te kopen maar als je dan ziet hoe het afgewerkt is door Mondo, heb ik het maar teruggezet. Jammer want ze zouden beter kunnen denk ik. Het beste is waarschijnlijk om een Mondo als kit te kopen zodat je eerst zelf nog verbeteringen kunt aanbrengen maar ik weet niet of Mondo van elk model dat ze gemaakt hebben ook een kit maken.
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 17 september : 1/14 SV en RR, p71

Ik ben vorige week naar de IAA in Frankfurt geweest, en zoals gewoonlijk staan daar ook enkele stands met modelauto's ... en ik heb me weer eens niet kunnen inhouden, twee grote 1/14 schaalmodellen gekocht ... eigenlijk zijn het R/C modellen, maar ik vind ze toch vrij goed afgewerkt, zeker als je weet dat ze maar 40 Euro kosten.

De Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce in 1/14 van Rastar, in Duitsland ingevoerd door Jarama :
Afbeelding

En deze was pas nieuw volgens de verkoper, de 1/14 R/C versie van de uiterst zeldzame Lamborghini Reventon Roadster :
Afbeelding

Ik heb nog enkele speciale dingetjes klaarstaan ... maar die moet ik nog even fotograferen.
Mark
Afbeelding
Plaats reactie