De Hotwheels 1/43 Elite versie van de Aventador is echt niet dezelfde kwaliteit als hun LP640 en LP670 Super Veloce modelletjes ... vooral de afwerking van de witte wagen is gewoon triest ... natuurlijk vergroot een foto dit nog uit omdat hij op het scherm groter weergegeven wordt dan ze echt zijn, maar toch viel het me serieus tegen ... op de zwarte valt dit niet zo op ... maar daar zit dan weer zo'n dikke laag verf op dat het plaatje ook niet helemaal klopt ... beetje bizar allemaal ... nu ze komen beide wel uit Hong Kong, maar ik verwacht toch dat dit echte productiemodellen zijn.
Jiry97 schreef:heb je zelf die sv gemaakt???
Yep, als basis de gewone
Aventador en een
Maisto Gallardo Superleggera, een spuitbusje satijn zwart, veel carrosserietape (die licht gele plakband van Tesa om af te dekken als je schildert), nog wat ModelMaster verf in verschillende kleurtjes, secondenlijm en niet te vergeten een Dremel ... en dan vooral heel veel geduld, vooral om de remschijven en de velgen achteraan te laten passen

... en dan kom je tot de vaststelling dat de zeteltjes tegen het plafond zitten

dus moet je die weer in de bodemplaat laten zakken ... nu uiteindelijk maar enkele uurtjes echt werk en veel geduld om de verf te laten drogen en het komt in orde hoor.
Maar dus helemaal zelf gemaakt, en vermits dit nog maar mijn tweede keer is dat ik aan zoiets begin ben ik er helemaal tevreden mee ... ga hem wel nog eens opengooien om hem vooraan nog een mm te laten zakken