De afsluiter van SuperCars 28-7-2012.
- FordMustangGT
- Schaal: 1:18
Re: SupeCars's Cadillac CTS Kyosho 1/18!
Fraai model, Cadillacs blijven bijzondere auto's om te zien 

- Mr. Dj M.
Goed om te horen dat dit topic wel gelezen wordtSuperCars schreef:Mijn interieur stinkt niet naar chineese troep.
Ik wist van dat Ricko gebeuren ik las het bij jou aangemaakte topic ''Chinese merken''.![]()
De CTS-V komt hier denk ook nog wel een keer in het zwart.

Dit is een mooi gedetaileerd model, erg gaaf!!
Wat ik alleen zo jammer vind is dat elke willekeurige Cadillac zo'n overdreven groot remlicht heeft!
Voor de rest een machtig model

Wat ik alleen zo jammer vind is dat elke willekeurige Cadillac zo'n overdreven groot remlicht heeft!

Wild wild horses couldn't drag me away
- SuperCars
- Contacteer:
Leg eens uitGoed om te horen dat dit topic wel gelezen wordt![]()

Het is Amerikaans en ja een beetje lomp dus maar daar kan Kyosho ook niets aan doen.Dit is een mooi gedetaileerd model, erg gaaf!!

- Mr. Dj M.
Nou er zijn nog wel eens mensen die me wat vragen en dat staat dan vaak ook gewoon in een topic als dat vermeldSuperCars schreef:Leg eens uitGoed om te horen dat dit topic wel gelezen wordt![]()

- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: 1/18's FOR SALE / TE KOOP!!
zonde een verzamelaar te verliezen maar die komen vaak heeeeeel snel weer terug 

Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars

Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
zonde dat je er mee stopt man.
-
- Moderator
Jammer dat je stopt, maar even met de modpet op; Je privé topic is niet om te verkopen 

Re: Einde van een collectie
Zeer jammer dat je stopt
Ik ben net opnieuw begonnen en heb er spijt van dat ik een paar jaar geleden gestopt ben
Ik ben net opnieuw begonnen en heb er spijt van dat ik een paar jaar geleden gestopt ben

- SuperCars
- Contacteer:
Re: 1/18 Porsche Carrera GT AUTOart.
Na enkele reden toch niet gestopt.
Het is ook gewoon te leuk om te verzamelen.
Al een tijdje in de collectie maar nog nooit laten zien:

Persoonlijk de 2 mooiste foto's die ik genomen heb van de Carrera

Wat is dat nou?!

Auto's en horloges..het mooiste wat er is

Het is ook gewoon te leuk om te verzamelen.

Al een tijdje in de collectie maar nog nooit laten zien:

Persoonlijk de 2 mooiste foto's die ik genomen heb van de Carrera

Wat is dat nou?!

Auto's en horloges..het mooiste wat er is

-
Re: 1/18 SuperCars Porsche Carrera GT AUTOart P13 29 SEPT
Hallo,
De Porsche Carrera GT blijf een zeer mooi model en zie je hier nog regelmatig voorbij komen op het forum,het is dan ook een prachtige wagen waar AutoArt een zeer goed model heeft van gemaakt. Jou rode versie is heel mooi,leuk model zo zou ik hem ook nog willen ( al heb ik hem in het zilver en in het wit )
Ook heb je mooie foto's gemaakt van je porsche Carrera GT ( en euh dat uurwerk mag ook gezien worden )
De Porsche Carrera GT blijf een zeer mooi model en zie je hier nog regelmatig voorbij komen op het forum,het is dan ook een prachtige wagen waar AutoArt een zeer goed model heeft van gemaakt. Jou rode versie is heel mooi,leuk model zo zou ik hem ook nog willen ( al heb ik hem in het zilver en in het wit )

Ook heb je mooie foto's gemaakt van je porsche Carrera GT ( en euh dat uurwerk mag ook gezien worden )
zeer mooie horloge eh modelauto bedoel ik
ik heb ook wel iets met mooie horloges, ben zelf in het bezit van een Fossil en een Ferrari horloge, ooit hoop ik nog eens een Rolex of Breitling te kunnen aanschaffen.
de modelauto is natuurlijk een pronk stuk, ik zoek nog steeds de witte maar overweeg toch binnenkort een zilvere aan te schaffen, voor naast mijn 1:8 Carrera GT. (1:8 is geen typefout
)

ik heb ook wel iets met mooie horloges, ben zelf in het bezit van een Fossil en een Ferrari horloge, ooit hoop ik nog eens een Rolex of Breitling te kunnen aanschaffen.
de modelauto is natuurlijk een pronk stuk, ik zoek nog steeds de witte maar overweeg toch binnenkort een zilvere aan te schaffen, voor naast mijn 1:8 Carrera GT. (1:8 is geen typefout

Facebookpage: https://www.facebook.com/PerryVredenbergPhotography]
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Prachtige Carrera GT
Rood past echt bij de auto, zou deze uitvoering graag toevoegen aan mijn verzameling

Rood past echt bij de auto, zou deze uitvoering graag toevoegen aan mijn verzameling

- SuperCars
- Contacteer:
Haha was de Breitling maar echtzeer mooie horloge eh modelauto bedoel ik
de modelauto is natuurlijk een pronk stuk, ik zoek nog steeds de witte maar overweeg toch binnenkort een zilvere aan te schaffen, voor naast mijn 1:8 Carrera GT. (1:8 is geen typefout)

Het is een namelijk een replica van best wel hoge kwaliteit.
1/8..wow uhh dat vult je vitrine wel.
Als hij daar dan uberhaupt inpast.

Ik vind de zilvere ook net iets mooier dan de witte.
Rood was niet echt mijn bedoeling maar heb hem ook voor een prikkie kunnen kopen.Rood past echt bij de auto, zou deze uitvoering graag toevoegen aan mijn verzameling