Ik heb nog nooit een miniatuur omgebouwd, of ook maar eentje met een sticker of dergelijk beplakt, maar ik wil er toch iets mee gaan doen.
Het zit zo:
Ik ben de baas van een sim-racing team op verschillende race simulatoren, genaamd Team Rock Racing. Ik wil voor mijn team genoten graag een stuk of 20 miniaturen maken met ons team logo erop, en misschien nog een sponsor logo.
Als ik dit professioneel wil laten doen, zou het snel honderden euro's kosten, en moet ik in grote oplagen bestellen. Dit is voor mij toch iets erg te duur.
Ik ben nu een manier proberen te vinden om het volgende te doen:
Een miniatuur van bijvoorbeeld Matchbox of zo, 25 keer kopen. Hier op de motorkap wil ik graag het team logo doen, en op beide zijkanten een logo van een sponsor.
Alleen heb ik ten eerste geen idee waar zo'n grote hoeveelheid van 1 en het zelfde model te kopen, maar nog veel belangrijker, ik zou bij god niet weten hoe ik deze logo's op de miniaturen krijg.
Vandaar de vraag of iemand or meerdere me hierbij zouden kunnen helpen, omdat ik aan neem dat sommige mensen op dit forum vast wel ervaring hebben met iets dergelijks.
Als eerste wil ik om advies vragen, en tips enzo.
Dus bij deze, wat moet ik doen?

Ik kijk uit naar antwoorden.

Groetjes,
Rocky7up / Walter