Waarom laten f1 modellen zolang op zich wachten?

Hier kun je alles over modelauto's kwijt dat met modelauto's te maken heeft maar niet over modelauto's gaat.
Plaats reactie
ynnck
Berichten: 16
Lid geworden op: di 19 apr 2011 20:03
Schaal: 1:43
Locatie: Opoeteren - België

Waarom laten f1 modellen zolang op zich wachten?

Bericht door ynnck »

het is misschien al eerder aangehaald maar aangezien ik nieuw ben :D
ik vind het maar raar dat het zolang duurt (vooral minichamps) voordat er een race model van een f1 wagen uitkomt, het f1 2011 seizoen is al meer dan halfweg en we krijgen nu pas de race cars van 2010??
En de showcar is danweer gewoon de laatste race car van het vorige seizoen in een nieuwe livery... ik vind voor het geld dat we tegenwoordig betalen dat ze er wel iets aan mogen doen!

ik weet dat niet iedereen deze mening deelt, of vind dat ik totaal fout zit, maar scheld me aub niet de huid vol over dit :D
Gebruikersavatar
Mercedesnerd
Berichten: 233
Lid geworden op: ma 10 jan 2011 16:47
Schaal: 1:43
Locatie: Downtown Elsendorp

Re: Waarom laten f1 modellen zolang op zich wachten?

Bericht door Mercedesnerd »

ik vind dat ook, ik wil graag die mclaren van 2010 de mp4-25, maar die kan ik nergens vinden . en de mercedes w02 is er ook nog niet.
maar ik wel al de 2011 auto's van HRT en Virgin gezien .
''If you no longer go for a gap, that exist, you are nog longer a racing driver'' Ayrton SennaAfbeelding
ynnck
Berichten: 16
Lid geworden op: di 19 apr 2011 20:03
Schaal: 1:43
Locatie: Opoeteren - België

Re: Waarom laten f1 modellen zolang op zich wachten?

Bericht door ynnck »

Mercedesnerd schreef:ik vind dat ook, ik wil graag die mclaren van 2010 de mp4-25, maar die kan ik nergens vinden . en de mercedes w02 is er ook nog niet.
maar ik wel al de 2011 auto's van HRT en Virgin gezien .
Spark heeft de HRT en virgin al klaar.
Ik denk dat we nog een maandje of meer zullen moeten wachten op de nieuwe van minichamps :(
Gebruikersavatar
Powersprint
Berichten: 4886
Lid geworden op: wo 04 apr 2007 15:09
Schaal: 1:18
Locatie: omgeving Weert

Re: Waarom laten f1 modellen zolang op zich wachten?

Bericht door Powersprint »

Waarschijnlijk komt dit omdat Spark, in tegenstelling tot Minichamps, meer gebruik maakt van photo etched onderdelen. Deze delen zijn sneller te maken aangezien hier geen gietmal voor nodig is (wordt uitgesneden met een laser o.i.d.) zoals bij de onderdelen welke Minichamps gebruikt voor hun modellen. Correct me if I'm wrong :) :thump_up:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Plaats reactie