Soww wat een lijst haha.
Alfa mag van mij direct in productie gaan

Bij de Audi's vindt ik eerlijk gezegd de eerste (zal wel de nieuwe A2 ofzo zijn) helemaal niks. De DTM mag er natuurlijk
ook zijn en van dat andere prototype weet ik het eigelijk niet. Van 1 kant wel mooi, van de andere kant ook helemaal niks.
Zal ook wel weer zo'n electrische auto zijn.
Die brabus SLK vindt ik nog steeds lelijk haha. Mja, zal wel zijn omdat ik ook niets aan en gewone SLK vindt. Die CL is
beter geslaagd

Citroën DS5 vindt ik persoonlijk heel veel lijken op een DS4. Mja, die is wel in orde. Over die rare frietenbus geef ik
geen commentaar

De panda hoeft voor mij ook niet echt gemaakt te worden. Zou er in ieder geval geen geld aan kwijt kunnen.
Fisker is mooi!!! Ziet er niet verkeerd uit.
Nu even over de ford's. Vindt dat de Fiësta ST een te grote grill heeft. Zou wel wat kleiner kunnen. Deze auto laat mijn
hart dus niet sneller kloppen haha. De Focus ST is in de gewone versie en als station wel een redelijk mooie auto. Hier
komt die grote grill ook beter tot zijn recht dan bij de fiesta.
Honda Civic is net de insight geworden van de voorkant. Geen succes als je het mij vraagt.
Die jaguar is daarnaast wel weer wat licht in de duisternis. Teminste weer eens een keertje een sportief model.
Landrover kan zich beter bezighouden met de rangerover sport haha. Vindt dit weer zo'n tractor wat iets weg heeft van
een Hummer maar dan in een soort sportversie... Vraag me af of daar vraag naar is.
Mazda kan beter stoppen met die suv's te maken. Vindt dit echt 3x niks. Voorkant is wel redelijk mooi terwijl de achterkant
er gewoon afgezaagd is geworden. Dan zo'n zielig uitlaatje eronder. Denk als je deze auto met een andere achterkant had en
2 desighn uitlaten eronder dat je wel een aardige auto had.
Opa's Passie En Levenslust heeft zichzelf helemaal overtroffen met dit model. Denk idd dat de paus wel blij zal zijn met
zijn nieuwe auto

GADVERDAMME, Dit kun je toch niet serieus nemen?¿? Als deze auto 20 jaar geleden was gemaakt dan was
hij nog ouderwets geweest. Als er Aixem op had gestaan had ik dit ook wel geloofd.
Peugeot HX1 is weer een mooi prototype maar zal zeker ook wel nooit in productie worden genomen
Seat is een mooi gestroomlijnd model. Ook zeker de moeite waard. Tevens vindt ik de velgen heel apart!!!
Scoda Octavia neem ik aan? Graag in productie nemen deze auto.
Ssangyong mag van mij helemaal stoppen met die domme SUV's. Nog nooit een mooie Ssangyong gezien. De enige die een beetje
ging was de Rexton.
Suzuki Swift Sport is toch al? Zie teminste weinig veranderingen met de huidige.
Toyota...Wat moet het voorstellen? Nieuwe Aygo? Ziet er in ieder geval net zo lelijk uit haha.
Vw up, zowel in het wit, zwart als rood niet mijn favoriet. Die Up buggy vindt ik dan nog den mooiste van het stel.
Mja, de gewone up is wel nog altijd beter dan de up SUV of space up
Die volvo is ook niet mijn smaak. Weer iets voor mensen met een zijlboot. Idee van de achterkant kon wel bij jaguar genomen
zijn.
En toen hadden we ze allemaal gehad