1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest !

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
Jolly Club

Re: 1:1 Meningen topic, alweer terug van alweer weg geweest

Bericht door Jolly Club »

Pjearke schreef:Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug :(
Unique Selling Point dus ! :thump_up: Perfecte formule voor de consument die voor een nette prijs een bijzonder fijne gebruikte automobiel zoekt. :cool:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Pjearke
Schaal: 1:43

Bericht door Pjearke »

Jolly Club schreef:
Pjearke schreef:Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug :(
Unique Selling Point dus ! :thump_up: Perfecte formule voor de consument die voor een nette prijs een bijzonder fijne gebruikte automobiel zoekt. :cool:
Dat is waar. Als je een jaartje of 3 wacht hoef je nog maar de helft van de nieuwwaarde te betalen. :doh:
togicollector
Schaal: 1:18

Bericht door togicollector »

Voer voor discussie, ook op de Alfa Romeo gerelateerde fora. Lang niet iedereen is enthousiast. Ik persoonlijk ook niet, vind het ontwerp veel te druk en te weinig Alfa Romeo.
En die tricolores inderdaad veel te kinderachtig. Hier had gewoon Pininfarina moeten tekenen.

En hoe goed geprobeerd ook, een verkeerd ontwerp wordt niet ineens beter met een kekke laklaag.

Overigens komt er ook een Abarth versie van (men zegt als spider) en daar past dit design misschien wel veel beter bij.

Koen
Kijk op http://www.mijnalbum.nl/Album=7TPXMNRZ" onclick="window.open(this.href);return false; en op http://www.mijnalbum.nl/Album=SMA8V6VM" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Pjearke schreef:Met deze alfa is niks mis, denk alleen als hij uitkomt dat de prijs weer mis is haha. Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug :(
Ik heb het vermoedde dat de prijs juist okay gaat zijn.
Misschien betaal je er een paar duizend minder voor dan bijvoorbeeld een Teutoonse concurrent en krijg je dus ook een minder hoog bedrag er voor terug. Maar netto-netto schrijf je in het algemeen net zo hard af ;-).
Of ik moet mij sterk vergissen en zie ik het fout dat er voor sportieve tweezitters geen 2e hands markt is. In dat geval snap ik nog steeds niet waarom ik geen S2000 voor de deur heb staan :D
Pjearke

Bericht door Pjearke »

rsh_scuderia schreef:
Pjearke schreef:Met deze alfa is niks mis, denk alleen als hij uitkomt dat de prijs weer mis is haha. Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug :(
Ik heb het vermoedde dat de prijs juist okay gaat zijn.
Misschien betaal je er een paar duizend minder voor dan bijvoorbeeld een Teutoonse concurrent en krijg je dus ook een minder hoog bedrag er voor terug. Maar netto-netto schrijf je in het algemeen net zo hard af ;-).
Of ik moet mij sterk vergissen en zie ik het fout dat er voor sportieve tweezitters geen 2e hands markt is. In dat geval snap ik nog steeds niet waarom ik geen S2000 voor de deur heb staan :D
Die heb je tegenwoordig ook al voor een €10.000 :P
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Klopt, maar ik wil geen paars flip-flop lak met traanplaat interieur van de Halfords en 2 DTM Auspuffen maar origineel.
Kom daar maar eens om voor onder de 10.000 euri :wink:
Pjearke

Bericht door Pjearke »

Whaha dus geen 2 fast 2 furious koekjesblik met zo'n oerlelijke taartschep als voorspoiler?? :P
Autofan

Bericht door Autofan »

rsh_scuderia schreef:Klopt, maar ik wil geen paars flip-flop lak met traanplaat interieur van de Halfords en 2 DTM Auspuffen maar origineel.
Zo moeilijk is dat toch niet?...
Afbeelding
Pjearke

Bericht door Pjearke »

Autofan schreef:
rsh_scuderia schreef:Klopt, maar ik wil geen paars flip-flop lak met traanplaat interieur van de Halfords en 2 DTM Auspuffen maar origineel.
Zo moeilijk is dat toch niet?...
Mja, die kost uiteindelijk meer dan €10.000, Alle auto's wat target heeft staan moeten nog ingevoerd worden dus daar komt op zo'n auto ook nog eens de nodige BPM bij en alle overige rompslomp :P
Autofan

Bericht door Autofan »

BPM: voor een 10 jaar oude auto is niet zo veel. Wel genoeg om hem boven de 10k te krijgen idd. Schat tegen de 6k.
Kenteken: typegoedkeuring bestaat al, dus kost zo'n 200 euro incl platen uit mn hoofd.
APK: Is ook niet duur.
Verzekering: geldt dat niet voor iedere auto die je koopt?
Wegenbelasting: zie verzekering

Wat vergeet ik nog? ;)

En anders neem je deze toch: Die heeft al dat gedoe niet. ;)
Afbeelding
Pjearke

Bericht door Pjearke »

Whaha... die is uiteindelijk goedkoper :P
MartinBond
Contacteer:

Bericht door MartinBond »

Technisch bedrijf #1, houder van de Jensen-naam en Technisch bedrijf #2, onderdelenbedrijf gaan samenwerken. Wat krijg je dan?

Afbeelding

Afbeelding

Een moederphompende reïncarnatie van de Interceptor. Gezien mijn avatar en signature Is het geen verassing dat ik 'm ongelovelijk vet vind :dance:

Laat maar komen! :drool:

Meer info: http://www.jensensportscars.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

De tekeningen zijn zeer geslaagd, nu even afwachten het de auto er in werkelijkheid uit gaat zien :mrgreen:
Autofan

Bericht door Autofan »

Die tekeningen beloven veel goeds! :worshippy:
Afbeelding
Afbeelding
Pjearke

Bericht door Pjearke »

Die ziet er niet verkeerd uit. alleen aan die ronde achterkant moet ik een beetje wennen haha.
Plaats reactie