Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pjearke schreef:Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug
Unique Selling Point dus ! Perfecte formule voor de consument die voor een nette prijs een bijzonder fijne gebruikte automobiel zoekt.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Pjearke schreef:Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug
Unique Selling Point dus ! Perfecte formule voor de consument die voor een nette prijs een bijzonder fijne gebruikte automobiel zoekt.
Dat is waar. Als je een jaartje of 3 wacht hoef je nog maar de helft van de nieuwwaarde te betalen.
Voer voor discussie, ook op de Alfa Romeo gerelateerde fora. Lang niet iedereen is enthousiast. Ik persoonlijk ook niet, vind het ontwerp veel te druk en te weinig Alfa Romeo.
En die tricolores inderdaad veel te kinderachtig. Hier had gewoon Pininfarina moeten tekenen.
En hoe goed geprobeerd ook, een verkeerd ontwerp wordt niet ineens beter met een kekke laklaag.
Overigens komt er ook een Abarth versie van (men zegt als spider) en daar past dit design misschien wel veel beter bij.
Pjearke schreef:Met deze alfa is niks mis, denk alleen als hij uitkomt dat de prijs weer mis is haha. Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug
Ik heb het vermoedde dat de prijs juist okay gaat zijn.
Misschien betaal je er een paar duizend minder voor dan bijvoorbeeld een Teutoonse concurrent en krijg je dus ook een minder hoog bedrag er voor terug. Maar netto-netto schrijf je in het algemeen net zo hard af .
Of ik moet mij sterk vergissen en zie ik het fout dat er voor sportieve tweezitters geen 2e hands markt is. In dat geval snap ik nog steeds niet waarom ik geen S2000 voor de deur heb staan
Pjearke schreef:Met deze alfa is niks mis, denk alleen als hij uitkomt dat de prijs weer mis is haha. Zal geen goedkope auto worden en wat ik jammer vindt is de afschrijving op een alfa. Je betaald in verhouding genoeg voor zo'n auto en na een paar jaar krijg je er niks meer voor terug
Ik heb het vermoedde dat de prijs juist okay gaat zijn.
Misschien betaal je er een paar duizend minder voor dan bijvoorbeeld een Teutoonse concurrent en krijg je dus ook een minder hoog bedrag er voor terug. Maar netto-netto schrijf je in het algemeen net zo hard af .
Of ik moet mij sterk vergissen en zie ik het fout dat er voor sportieve tweezitters geen 2e hands markt is. In dat geval snap ik nog steeds niet waarom ik geen S2000 voor de deur heb staan
Klopt, maar ik wil geen paars flip-flop lak met traanplaat interieur van de Halfords en 2 DTM Auspuffen maar origineel.
Kom daar maar eens om voor onder de 10.000 euri
rsh_scuderia schreef:Klopt, maar ik wil geen paars flip-flop lak met traanplaat interieur van de Halfords en 2 DTM Auspuffen maar origineel.
rsh_scuderia schreef:Klopt, maar ik wil geen paars flip-flop lak met traanplaat interieur van de Halfords en 2 DTM Auspuffen maar origineel.
Mja, die kost uiteindelijk meer dan €10.000, Alle auto's wat target heeft staan moeten nog ingevoerd worden dus daar komt op zo'n auto ook nog eens de nodige BPM bij en alle overige rompslomp
BPM: voor een 10 jaar oude auto is niet zo veel. Wel genoeg om hem boven de 10k te krijgen idd. Schat tegen de 6k.
Kenteken: typegoedkeuring bestaat al, dus kost zo'n 200 euro incl platen uit mn hoofd.
APK: Is ook niet duur.
Verzekering: geldt dat niet voor iedere auto die je koopt?
Wegenbelasting: zie verzekering