modeleur schreef:antoine schreef:Je moet de velgen nemen die je zelf het mooiste vind. Neem velgen die je al hebt en kijk of je ze uniek kan maken? Zoals bv mijn velgen voor de Ford. Ik vind ze mooi en dat is het belangrijkste

Daarbij het is modelbouw en niet onderdelenbijelkaarkopenendaninelkaarzetten, want dat kan iedereen

Het leukste is zelf dingen verzinnen en bouwen, toch?
ik zal hier maar niet op in gaan denk.....

dat kan niet iedereen hoor dus voor de gene die niet zo handig zijn als JIJ is het onderdelen kunnen kopen vaak een mooie uitkomst! en bovendien voor het geld dat jij die onderdelen niet wilt kopen kan jij ze al helemaal niet maken
en daar zie je vaak nou net het verschil tussen amateurs en profs

altijd baas boven baas! ik maak alles zelf aan een model behalve de velgen kijk maar s in mijn topics kan je nog van leren
ben erg benieuwd bob naar het totaal plaatje!! en je moet idd gewoon doen wat je zelf t mooist vind! maar voor iets meer geld word een model vaak wel VEEL mooier in mijn ogen
klopt, zoveel geld heb ik niet, en zelf maken kan ik ook nog niet zo, wel deels, zoals uitlaten enzo, maar verdre niet zo..
ja jij maakt echt mooie auto's!!
en je hebt idd gelijk dat je voor iets meer geld ene mooiere auto kan krijgen, alleen nu heb ik ff geen geld voor alu, maar misschein komt het er later nog op...
we gaan waarschinlijk vanmiddag dremelen