Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Marianne die weer een poging doet om verstandig te doen, dat kan ik alleen maar toejuichen! Fraai model uit een tijd dat niets te gek was qua auto design!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Fraaie Ferrari en een fijne SLR (wou ik al een tijdje voor naast de 300SLR, past natuurlijk niet echt binnen mijn ''thema'' maar uitzonderingen moeten er zijn uiteraard )
Te starten met de meest moedephompende Ferrari aller tijden binnenkort eventjes wat nieuwe glaasjes bij CMC opscharrelen, dit exemplaar heeft ook last van de lelijke witte plekken op de koplampen.
Gaan we door met de Mclaren SLR, CMC met het fijnste motorblok tot nu toe in mijn collectzione
Zaterdag naar Houten, eens zien wat er dan te oepdeten valt hier
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti