Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Nelis
Berichten: 3623
Lid geworden op: vr 28 aug 2009 12:22
Schaal: 1:18
Locatie: Tilburg

Re: Wieldop | Update 08-01| Der Kathedral ist da!

Bericht door Nelis »

Dikke bak! :thump_up:
Gebruikersavatar
SuperCars
Berichten: 364
Lid geworden op: zo 03 okt 2010 08:55
Schaal: 1:18
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Wieldop | Update 08-01| Der Kathedral ist da!

Bericht door SuperCars »

Super toll!
Gebruikersavatar
Alpina
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 16 dec 2009 17:22

Re: Wieldop | Update 08-01| Der Kathedral ist da!

Bericht door Alpina »

Mooie benz :thump_up: toen de benzen nog echt mooi waren :)
Nieuw Honda NSX formule red
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Wieldop | Update 08-01| Der Kathedral ist da!

Bericht door Wieldop »

No doubt dat er hier genoeg lui op het forum zitten die daar anders over denken. Zelf ben ik het natuurlijk helemaal met je eens, hij straalt zoveel macht en status uit, daar kan de huidige S niet aan tippen :nee:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Silverarrow
Berichten: 2942
Lid geworden op: zo 20 apr 2008 16:07
Schaal: 1:43

Re: Wieldop | Update 08-01| Der Kathedral ist da!

Bericht door Silverarrow »

Een echte legende op automotive gebied, gefeliciteerd met deze aanwinst :worshippy: :dance: .
Afbeelding
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door Wieldop »

Het boeltje staat nu al een tijdje onder mijn bed, en sinds de S600 in januari is er niks meer bijgekomen, voor mij reden genoeg om het voor gezien te houden. Ik verkoop alle 1/18 modellen, de bedoeling is dat het dit weekend geleidelijk aan allemaal op Marktplaats en hier in het verkooptopic wordt gestort. Wie interesse heeft, kan een PB'tje sturen. Ik ben geen discounter, dus verwacht geen bodemprijzen, maar ik zal proberen realistisch te zijn, en staat de prijs je tegen: het staat vrij om een bod te doen, niet?

Overigens is dit geen overhaast besluit, na 6 maanden denktijd (zo lang staat het onderhand minstens onder mijn bed) is de kogel door de kerk. Het is toch even iets teveel centjes waard om te laten staan, en ehh... nog 1,5 jaar en ik mag aan de 1:1 auto! :angel:
Laatst gewijzigd door Wieldop op za 08 okt 2011 17:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
HHF
Berichten: 598
Lid geworden op: za 03 sep 2005 22:11
Schaal: 1:18
Locatie: Roeselare

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door HHF »

Vind het elke keer spijtig iemand te zien stoppen, voornamelijk omdat ik zelf ook een paar jaar gestopt was. De microbe blijft er toch, en meestal komt de verzameldrang toch weer terug. Ik heb er zelf spijt van dat ik enkele dingen had weggedaan.

Anyways, ik wens je natuurlijk het allerbeste toe, maar blijf het jammer vinden :)
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door Wieldop »

Uiteraard, ik vind het zelf ook wel een beetje jammer, maar ik ga toch voor de drastische weg: alles eruit. Ik heb het als 5 vwo-scholier op moment veel te druk om me met dit zoort zaken te bezigen, ik kom zelfs nauwelijks meer aan tv kijken toe met al dat huiswerk :!:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Maarten Mercedes
Berichten: 2942
Lid geworden op: za 10 jul 2010 19:47
Schaal: 1:18
Locatie: Regio Utrecht
Contacteer:

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door Maarten Mercedes »

Wieldop schreef:Uiteraard, ik vind het zelf ook wel een beetje jammer, maar ik ga toch voor de drastische weg: alles eruit. Ik heb het als 5 vwo-scholier op moment veel te druk om me met dit zoort zaken te bezigen, ik kom zelfs nauwelijks meer aan tv kijken toe met al dat huiswerk :!:
Het is jammer van de verzameling, maar het is jouw keuze :wink:

Toch ben ik er van overtuigd dat bijna elke gestopte verzamelaar vroeg of laat weer zal beginnen :)
Maarten
Afbeelding
Flickr
Gebruikersavatar
muppiemaster
Berichten: 297
Lid geworden op: wo 14 sep 2011 17:11
Schaal: 1:18
Locatie: tussen de voor en achter deur
Contacteer:

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door muppiemaster »

heel jammer maar laat je mij jouw account op marktplaats weten dan kan ik even naar je autotjes kijken
MVG. Nino
Gebruikersavatar
Scapa888
Berichten: 459
Lid geworden op: zo 26 mar 2006 21:02
Schaal: 1:18

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door Scapa888 »

Jammer dat je stopt. Ik ben zelf er een jaar mee gekapt maar alles aangehouden. Sinds een maand alweer 5 nieuwe modellen gekocht en beleef er weer lol aan. Soms moet je even een pauze nemen. Zonde om alles te verkopen, waarde daalt toch niet veel. Dus je kan het over 1,5 jaar altijd nog verkopen..... maar het is je persoonlijke keus, succes met de verkoop anyway. :)
Afbeelding
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door Wieldop »

Ik begrijp je idee, maar zoals vermeld: het staat al zo lang stil, en ik heb zoveel andere dingen te doen op moment, dat ik het maar voor gezien houdt. Stel dat ik opnieuw zou willen beginnen, dan kan dat met frisse, andere modellen dan ik nu heb, ook leuk. :)
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door rsh_scuderia »

Dit is de sectie voor Privecollecties.
Onderhandelingen en biedingen over modelauto's of via PB of via Te Koop aangeboden sectie :thump_up:
Berichten die gaan over verkoop in dit topic zal ik verwijderen. :thump_up:

@Wieldop
Hoewel jouw verzamelstroming niet de mijne is, jammer dat je stopt.
Toch altijd mooi om te zien hoe iemand de passie voor een merk of stroming omzet naar een mooie collectie.
Mocht je naar verloop van tijd de kriebels weer krijgen, dan zien wij dat natuurlijk graag hier terug :)
Gebruikersavatar
Wieldop
Berichten: 1024
Lid geworden op: za 27 dec 2008 18:21
Schaal: 1:18
Locatie: Boxmeer

Re: Wieldop kapt er mee (8-10-2011)

Bericht door Wieldop »

Ik denk dat dat zeker niet onmogelijk is, RSH. De passie voor auto's blijft natuurlijk, dus mocht het nog eens gaan kriebelen, dan kom ik zeker terug!
Afbeelding
Plaats reactie