8 oktober grote beurs DRACHTEN

Dit forum is bedoeld voor alle discussies over beurzen. Dit forum kun je ook gebruiken voor alles wat met de NAMAC en AIM te maken heeft. Bijvoorbeeld een discussie over een artikel wat in de AIM heeft gestaan.
Plaats reactie
WouterB
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 03 jun 2011 22:16
Schaal: 1:87

8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door WouterB »

Op zaterdag 8 oktober wordt voor de eerste maal in Drachten een groot (beschikbaar 1500m2) opgezette beurs voor auto-, landbouw- en vrachtwagenminiaturen georganiseerd. Deze Miniaturenbeurs Drachten wordt gehouden in het Fries Congrescentrum (voormalig Paardencentrum) adres: Oprijlaan 3, 9205 BZ Drachten. Zaal is geopend 10.00-16.00 uur en er is entree vanaf 16 jaar (EUR 3,00).

Deze ruime locatie biedt plaats aan tenminste 80 standhouders. Behalve verkoop van modellen op diverse schalen is er ook plaats voor een aanvullend programma. Zo zijn verschillende verenigingen (waaronder de NAMAC) met een promotiestand aanwezig, tonen enkele verzamelaars hun collecties (o.a. een porscheverzameling) en worden er diverse demonstraties met radiografisch bestuurbare modellen gegeven. Ook belangstellenden uit Duitsland hebben zich inmiddels hiervoor aangemeld.

Het FCD ligt centraal in Noord Nederland, is eenvoudig te bereiken op korte afstand van de A7 (Afrit 29) en beschikt over maar liefst 1000 gratis parkeerplaatsen. Meer info op http://www.wbevenementen.eu/miniaturenbeurs-drachten/" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor aanvullende info of voor het opvragen van een aanmeldingsformulier voor deelname, kan contact worden gezocht met organisator WB Evenementen, via 050-5033926 (alleen 's avonds) of via mail info@wbevenementen.eu
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door Ricardo »

Drachten is eens in de buurt. Ik ga zeker kijken of ik aanwezig kan zijn :worshippy:
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door rudie20vt »

ik ga hier ook effe kijken, ik heb de datum hier op de kalender gezet.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door Driver-X »

Klinkt goed!
Daar kan ik ook wel even heen.
Afbeelding
tim1803
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 19 sep 2010 12:59
Schaal: 1:43

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door tim1803 »

Zou er graag heen willen gaan maar is erg ver weg als je uit Limburg komt.
Helaas dat het niet wat centraler plaatsvindt zoals de NAMAC.
Gebruikersavatar
Autofan
Berichten: 2911
Lid geworden op: vr 25 mei 2007 10:19
Schaal: 1:18
Locatie: Ridderkerk

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door Autofan »

Ricardo schreef:Drachten is eens in de buurt. Ik ga zeker kijken of ik aanwezig kan zijn :worshippy:
Als het voor jou in de buurt is kan ik beter het vliegtuig nemen gok ik. :mrgreen:

Ik durf er nog niks over te zeggen. Ik kijk tegen die tijd wel wat ik doe. :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door Driver-X »

tim1803 schreef:Zou er graag heen willen gaan maar is erg ver weg als je uit Limburg komt.
Helaas dat het niet wat centraler plaatsvindt zoals de NAMAC.
Mogen wij ook eens! :D :wink:

Hier in het noorden is al niet heel veel meer te vinden... :(
Afbeelding
nielsmk1
Berichten: 221
Lid geworden op: wo 02 mar 2011 23:30
Schaal: 1:18
Locatie: Oost-Groningen

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door nielsmk1 »

is er eens iets hier in de buurt, is het weer op een zaterdag dat ik moet werken :doh:
De VAG verzamelaar in 1:18/1:43/1:87
Gebruikersavatar
Straetos
Berichten: 970
Lid geworden op: do 26 aug 2010 15:34
Schaal: 1:18
Locatie: Ammerzoden

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door Straetos »

nielsmk1 schreef:is er eens iets hier in de buurt, is het weer op een zaterdag dat ik moet werken :doh:
Ziek melden!!
Controleurs komen maandag wel weer, tenzij je baas om de hoek woont :oops:
Wild wild horses couldn't drag me away
WouterB
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 03 jun 2011 22:16
Schaal: 1:87

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door WouterB »

Hierbij een korte update over dit nieuwe evenement in Drachten.
Met nog ruim drie weken te gaan zijn er inmiddels 300 meter tafel gereserveerd door standhouders uit heel Nederland en daarbuiten.

Behalve verkoop van onderdelen en oude en nieuwe modellen op verschillende schalen, zijn er: diorama's, demo's met radiografisch bestuurbare modellen en deelname van diverse bouwgroepen. Daarnaast meerdere exposities van verzamelingen (o.a een porscheverzameling) , informatiestands van een aantal verenigingen (zoals de NAMAC) en zullen een aantal internetfora zich gaan presenteren.

Mochten er nog liefhebbers zijn die interesse hebben om hier ook aan deel te nemen, wacht dan niet te lang want we verwachten binnenkort geheel volgeboekt te zijn ! Voor aanvullende info of voor het opvragen van een aanmeldingsformulier, kan contact worden opnemen met organisator WB Evenementen, via 050-5033926 (alleen 's avonds) of via mail info@wbevenementen.eu
Gebruikersavatar
Berrus81
Berichten: 366
Lid geworden op: ma 16 mei 2011 08:58
Schaal: 1:18
Locatie: Muntendam (Gr.)

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door Berrus81 »

Ik ben er geweest en was binnen 20 minuten weer buiten. Het waren voornamelijk landbouw- en vrachtwagen modellen. Ook wel leuk maar niet voor mijn verzameling. Zo hier en daar stond een kraam met auto's 1:18 maar zag er niets tussen zitten wat ik hebben wou.

Volgende keer een ruimer assortiment 1:18 en dan kom ik weer.
Gebruikersavatar
Driver-X
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 22 mar 2010 20:20
Schaal: 1:18
Locatie: Wolvega

Re: 8 oktober grote beurs DRACHTEN

Bericht door Driver-X »

Ik ben er ook even geweest, maar inderdaad, weinig 1:18.
Ik heb nog wel even staan kijken bij de demo van de vrachtwagens, dat zag er wel geinig uit.
Afbeelding
Plaats reactie