Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De AA en de Kyosho zijn beide heel knap vind ik. Het verschil zit'm inderdaad in de koplampen en de velgen, waardoor ik de Kyosho toch ook Ãets mooier vind...
Ik denk ook dat ze bij Aa de verkeerde velgenkeuze hebben gedaan, ik vind ze iig niet super uitzien. De versies met lichtmetaal eronder gaan een stuk beter. Maar verder is het een super model en zeker meer dan die prijs waard
Bracer schreef:Ik denk ook dat ze bij Aa de verkeerde velgenkeuze hebben gedaan, ik vind ze iig niet super uitzien. De versies met lichtmetaal eronder gaan een stuk beter. Maar verder is het een super model en zeker meer dan die prijs waard
Die velgen op de Kyosho-versie zijn idd mooier.... Maar toch vind ik deze velgen goed bij de Mini passen, zeker in combinatie met het witte dak. En voor die prijs kon ik m idd niet laten staan.
Zeer mooie aanwinsten, moet zeggen dat ik persoonlijk voor de autoart versie was gegaan. Die voorwielen zien er nog steeds beroerd uit Mooie aanwinsten die audi is ook echt