Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)
Re: GioGio collectie: 2x Porsche, Skyline R32 en Toyota GT-O
erg mooie modellen, zeker de R32 is erg

Klopt, in dat opzich geven ze altijd vrij snel op.Artline schreef:Ze hadden die Le Mans wagens beter wat meer uitgewerkt i.p.v. de overstap naar de F1 te maken. Dat is nooit echt een succesverhaal geworden.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mocht je er vanaf willen, zal namelijk erg goed bij mijn rode staan......the_stig schreef: Al is mijn GT-one mat-zwart.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Dan ben je een gelukkig man......hakushi schreef:Fijn he zo'n r32 skyline in gun grey!!!
moet je is weten hoe ik me voel dat ik daar dagelijks in mag rondrijden........
Hier in Dordrecht lijkt het ook een beetje een rage te zijn momenteel met de Skylines, van de R32 tot en met de huidige GT-R al valt me wel op dat je de R34 eigenlijk niet ziet.
Hoe dan ook, altijd weer een genot als ze langs rijden.
Ze leveren echt goed en mooi werk, mij hebben ze er mee weten te pakken in ieder geval en er zullen dan ook nog vele HPi,s volgen in de collectie.HPI doet me echt versteld staan van het detail/voor de prijs in 1:43
Laatst gewijzigd door Johan op zo 21 okt 2012 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Prachtige auto's vooral die nissan
ik moet er geloof ik ook maar eens één gaan zoeken 

die HPI R32 is zó gaaf in deze kleur 
Mooie aanwinsten 
Wild wild horses couldn't drag me away
Voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten.evofan schreef:Prachtige auto's vooral die nissanik moet er geloof ik ook maar eens één gaan zoeken
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
De Toyota is niet mijn ding, hij ziet er wel prima uit moet ik zeggen. De Skyline is wederom weer een supermodelletje van HPI 
Re: GioGio collectie: Porsche 911 GT3 Cup
Afgelopen week weer een paar nieuwe updates gehad, de 3 vitrinekasten die we aan de muur hebben zaten inmiddels overvol en daar moest wat aan gebeuren.
De vierde vitrine hebben we stofdicht gemaakt, voorzien van verlichting en opgehangen en vervolgens de kasten opnieuw ingedeeld. We hebben dus weer wat ruimte en net op tijd omdat er deze week ook twee nieuwe modellen zijn aangekomen.
De eerste is wederom een Porsche 911 GT3 Cup zoals we ook al hadden op de vorige pagina (50). Ditmaal een zwart exemplaar uit 2007.
De vorige is van Minichamps en deze van AutoArt en ja, er zijn toch wel degelijk verschillen tussen beide modellen. Hoewel ze beiden heel netjes zijn heeft AutoArt bij dit model zijn zaakjes beter voor elkaar, het geheel is simpelweg strakker in zijn afwerking.
merk: Porsche
model: 911
uitvoering: GT3 Cup #89 black 2007
schaal: 1/43
fabrikant: AutoArt

De vierde vitrine hebben we stofdicht gemaakt, voorzien van verlichting en opgehangen en vervolgens de kasten opnieuw ingedeeld. We hebben dus weer wat ruimte en net op tijd omdat er deze week ook twee nieuwe modellen zijn aangekomen.
De eerste is wederom een Porsche 911 GT3 Cup zoals we ook al hadden op de vorige pagina (50). Ditmaal een zwart exemplaar uit 2007.
De vorige is van Minichamps en deze van AutoArt en ja, er zijn toch wel degelijk verschillen tussen beide modellen. Hoewel ze beiden heel netjes zijn heeft AutoArt bij dit model zijn zaakjes beter voor elkaar, het geheel is simpelweg strakker in zijn afwerking.
merk: Porsche
model: 911
uitvoering: GT3 Cup #89 black 2007
schaal: 1/43
fabrikant: AutoArt

Laatst gewijzigd door Johan op di 28 jul 2020 23:58, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jeffrey1985
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Mooi setje cups 
Privecollectie: http://modelautoforum.nl/viewtopic.php? ... 3cd82883a3 
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
Zie ook mijn instagram page @jeffrey_modelcars
-
porsche917KH
Hey,
Mooie Porsche 911 GT3 Cup modelautootjes zo in race kleuren van Porsche Design, mat wit en mat zwart
Mooie Porsche 911 GT3 Cup modelautootjes zo in race kleuren van Porsche Design, mat wit en mat zwart
Allebei zeer fraaie modellen