In welke auto rijden we zelf
Re: In welke auto rijden we zelf
wel orgineel houden he
orginele van voor de facelift worden zeldzaam.
wat is het bouwjaar???
orginele van voor de facelift worden zeldzaam.
wat is het bouwjaar???
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Helemaal eens. Een originele Golf I is lastig te vinden door flipfloplak, DTM eindpijpen en rare, te brede velgen icm platte banden.goededag schreef:wel origineel houden hé
Een originele in de goedkoopste uitvoering zijn momenteel het meest gezocht.

Golf komt uit 1980, en staat strak in ongeresaureerde staat. Ook originele lak, soort groen/grijs.
Wil alleen embleemloze grill en een tikkeltje lagere veren!
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Kyoshofan schreef:Golf komt uit 1980, en staat strak in ongeresaureerde staat. Ook originele lak, soort groen/grijs.

Totaal geen gezeik hoor. Ik maak er dus echt geen dtmuitlaat, tywrap, ducktape sjonnie bak van hoor (:
Ik weet hoelang ik opzoek ben geweest naar een originele golf, dus dat ga ook redelijk zo houden
Ik weet hoelang ik opzoek ben geweest naar een originele golf, dus dat ga ook redelijk zo houden

De Golf was zo rot als wat, en was met een spuitbus op bepaalde plekken overgespoten in een nét verkeerde kleur!
Jammer dat sommige mensen niet gewoon eerlijk zijn aan de telefoon, 2 uur voor in de auto gezeten :'(
Wel een goedmakertje, ik mag zaterdag een andere auto ophalen. Vandaag contract getekend en een aanbetaling gedaan
Dit maar een Fiat Seicento Sporting Abarth, super leuk natuurlijk.
Mooi interieur, dik uiterlijk en een lekker geluidje
Deze is het:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1008_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede foto's komen meteen als die vlag eraf is en de mooie Abarth striping er weer op zit
Jammer dat sommige mensen niet gewoon eerlijk zijn aan de telefoon, 2 uur voor in de auto gezeten :'(
Wel een goedmakertje, ik mag zaterdag een andere auto ophalen. Vandaag contract getekend en een aanbetaling gedaan

Dit maar een Fiat Seicento Sporting Abarth, super leuk natuurlijk.
Mooi interieur, dik uiterlijk en een lekker geluidje

Deze is het:
http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 1008_n.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Goede foto's komen meteen als die vlag eraf is en de mooie Abarth striping er weer op zit

Laatst gewijzigd door Ricardo op ma 24 okt 2011 20:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Fotoformaat!
Reden: Fotoformaat!
Vreemde switch, als je al zo lang opzoek bent naar een goede Golf MK I om dan een Fiat te kopen??
Ik was altijd opzoek naar een mooie oldtimer, rede; belastingvrij!
Kwam er pas vrij laat achter dat die zo zuinig niet zijn. Dit Seicentootje is een stuk zuiniger en nieuwer.
Stuurbekrachtiging, elektrische ramen enzo. Entja, die 15 euro wegenbelasting per maand zit me ook niet in de weg.
Kwam er pas vrij laat achter dat die zo zuinig niet zijn. Dit Seicentootje is een stuk zuiniger en nieuwer.
Stuurbekrachtiging, elektrische ramen enzo. Entja, die 15 euro wegenbelasting per maand zit me ook niet in de weg.
Een Fiatje is een leuk koekeblikje, ik heb er vroeger ook wel eens voor gekeken. Bij mij was het de voorganger van die van jouw incl bodykit en rally item's.
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Ik ben nu even tijdelijk in Zwitserland, gewoon omdat ik wat meer alleen wil zijn.
Hier in de garage van mijn stiefvader en moeder staan alleen maar hele gave auto's (citroen SM, Citroen DS cabriolet, een drietal Bentley's en nog veel meer moois) allemaal auto's waar ik geen schade mee wil krijgen en dus rijd ik nu in de boodschappen auto een grijze
Audi A6 Avant 3.0 TFSi Quattro uit 2010, heerlijke reisauto.
Hier in de garage van mijn stiefvader en moeder staan alleen maar hele gave auto's (citroen SM, Citroen DS cabriolet, een drietal Bentley's en nog veel meer moois) allemaal auto's waar ik geen schade mee wil krijgen en dus rijd ik nu in de boodschappen auto een grijze

Hij staaaaat er!!

Ook het interieur ziet er super strak uit! Zal eens wat foto's uploaden

Ook het interieur ziet er super strak uit! Zal eens wat foto's uploaden
- Jolly Club
Beetje zonde van die malle blauwe stickers inderdaad, maar ook de goedbedoelde 'accenten' in de bumpers, maar verder een geinig dingetje. Veel plezier d'r mee !!

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
Stickerts zijn er erg snel af te halen. Dan heb je een leuk, klein scheurijzertje