Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Persoonlijk vind ik de Arnage mooier dan de Brooklands. Arnage heeft veel mooiere lijnen. Heerlijk fotowerk weer Maarten. Hier kan een mensen uren naar kijken, alhoewel ik dan liever even om het hoekje van de kamer kijk in mijn eigen vitrine
Die foto's zijn echt prachtig en dan weet je ook nog een model te vertonen waar je "U" tegen zegt
Mooie details van binnen en buiten en de kleur is ook schitterend.
Alleen de ruitenwissers zitten wat hoog of hoort dat!?
Ricardo schreef:Hier kan een mensen uren naar kijken, alhoewel ik dan liever even om het hoekje van de kamer kijk in mijn eigen vitrine
Kan ik me voorstellen met zo'n collectie Bentleys
Vandaag voorlopig de laatste serie van een model dat al langer in de collectie had. Ik ga nu weer sparen zodat ik eindelijk eens een nieuw model kan kopen zodat er eens wat nieuws in dit topic komt. Ik sluit de serie van 'reshoots' af met (naar mijn mening) het mooiste model uit m'n verzameling; de CMC Bugatti Atlantic. Ik kan er geen genoeg van krijgen, dus nog maar wat plaatjes: