Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik ben bij de 15/20 ongeveer afgehaakt, kun je nagaan als ik deze ook allemaal had gehad náást de Bond serie
Geweldige serie met enkele zeer gave modellen d'r tussen. Neem ze mee naar de volgende meeting
Jaja, daar zijn ze dan weer! Hartelijk dank voor dit overzichtje weer! Wat blijft dit toch een heerlijke verzamenling waar ik ieder moment van kan genieten
Schoon collectie, leuk om verschillende schalen gekombineerd te zien,
we hebben blijkbaar gelijkaardige smaak !
ik ben van Duffel, en heb zelf nogal wat te koop staan :
*spam*
waarschijnlijk hebben we elkaar al wel eens tegengekomen op een meeting of beurs ??
Laatst gewijzigd door Ricardo op zo 04 dec 2011 08:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:spam verwijderd.
Ik heb voor mijn kleine broertje met kerst 2 Cars truck gekocht en zei nog in de winkel tegen me vriendin "tis dat ik er geen ruimte voor heb anders had ik ze ook verzameld".
Want het zijn toch leuke modellen! En dacht laat ik eens kijken wat ik op de forum kan vinden. Maar jeetje wat een verzameling!
1 woord GEWELDIG!!!!
Hierbij mijn kerstgeschenken update, 13 nieuwe cars joepie!!!!
er zijn er een paar bij waar ik al hééééél lang naar op zoek was dus ik blij natuurlijk
Brengt het tussentotaal op 415 stuks...