Een 5 delige update deze keer. De modellen had ik al een tijdje maar een ster in hele lichte kleuren op de foto te zetten ben ik niet. Met wat kunst en vliegwerk staan ze er op.
De eerste is de hele mooi Chamberlain Viper GTS-R van Hans Hugenholtz, Gary Ayles & Matt Turner uit 1998. Ze wisten hiermee 19e worden in de 24 uur van Le Mans.
Next up is de Aston Martin DBR9 van Jos Menten, Christian Fittipaldi en Terri Borcheller. Ik had de 2007 versie al, de 2008 versie is wel een stuk mooier.
De volgende 2 zijn beide wagens van Michael Vergers, 2 maal de Zytec 07S/2 van het Barazi Epsilon team. De auto van 2007 in Gulf kleuren haalde helaas de finish niet, maar in de 2008 versie wisten ze de finish wel te halen op een 29e plaats.
Voor meer foto's van bepaalde wagens verzoek ik iedereen op mijn website te kijken.
Als laatste een ombouw van de eerste F1 test van Christijan Albers. De originele Minichamps uitvoering is van een latere Minardi test en niet de aller eerste. De test was in Valencia op 21 januari 2001, samen met een hele batterij aan andere testrijders.