LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Faultier
Schaal: 1:18

Re: LamboDieCast - 25 nov : 1/18 LP670-4 SV in geel p77

Bericht door Faultier »

you have 6 Murci SV and you need the other two as well.

You know it and we know it :lol:

Some friends of mine buy all colors of the SV as well.
Bye
Faultier
lambodiecast

Bericht door lambodiecast »

Faultier schreef:you have 6 Murci SV and you need the other two as well.

You know it and we know it :lol:
Don't tease me :angel: you know me too well I guess ...
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Faultier

Bericht door Faultier »

I do :lol:
I have some big bills to pay otherwise I would go for alle Murci SVs as well :mrgreen:

you are even tempted by the Frontiart.
It is as pricey as the MR, isn´t it.

Sometime I just don´t understand the industry :doh:
Bye
Faultier
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Pforno! :drool:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Amaai dat gaat hier snel met de Lambo updates :) Modellen zien er weer top uit.
Ja, al die kleurvarianten is soms niet te doen. Ik ben blij dat ik daar aan kan weerstaan.
Je foto's zijn weer subliem zoals gewoonlijk :thump_up: :worshippy: :drool:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
lambodiecast

Faultier schreef:I have some big bills to pay
Tell me about it, with the holidays ahead ... being married with three kids ... there are a lot of gifts to buy too ... damn, didn't win Euromillions ... again ... lol.

Met al het Murcielago SV geweld zou een mens nog vergeten dat hij ook nog wat andere modelletjes gekocht heeft ... bij deze dus eens wat anders :

een 1/43 versie van het unieke Lamborghini Countach LP5000 Prototype gemaakt door Premium X
Afbeelding
meer foto's en wat achtergrond informatie is hier te vinden ...

en ook nog een 1/43 van de laatste Countach ooit gemaakt, de silver metallic 25th Anniversary ... ook van Premium X models :
Afbeelding
meer foto's en extra informatie kan je hier vinden ...

en ik heb nog redelijk wat leuks klaar staan om online te gaan ... tot binnenkort :cool:
Mark
Afbeelding
Faultier

Bericht door Faultier »

The lights don´t look that good on the silver Countach :oops:

I don´t have kids but I had some expensive meetings with my dentist recently :cry:
Bye
Faultier
lambo

Bericht door lambo »

lambodiecast schreef: Ik heb vandaag trouwens de turquoise versie gezien in Duitsland, AutoArt (Gateway Europe) heeft een stand op de Essen Motor Show ... en de 'blauwe' stond er als hand gebouwd demo model te blinken ... vind de tint maar niets en heb bijgevolg gevraagd of mijn pre-order niet omgezet kan worden naar de rode versie, ik vind de turquoise kleur in 'real life' helemaal niets, sorry.
Ik heb hetzelfde vandaag geconstateerd, heb het model even in mijn hadden gehad mar vindt het blauw te groenig en te donker en doordat het ook niet metallic of mat is ook een beetje saai. Heb dus maar snel de mat witte versie gekocht en mijn blauwe pre-order omgezet naar de oranje LP640
Afbeelding
lambodiecast

lambo schreef:Ik heb hetzelfde vandaag geconstateerd, heb het model even in mijn hadden gehad mar vindt het blauw te groenig en te donker en doordat het ook niet metallic of mat is ook een beetje saai. Heb dus maar snel de mat witte versie gekocht en mijn blauwe pre-order omgezet naar de oranje LP640
Je moet hem inderdaad in het echt zien om te weten of de kleur je bevalt of niet ... en ik vond het tegenvallen ... maar ik kan perfect begrijpen dat sommige mensen hem mooi vinden, smaken verschillen nu eenmaal hé.

Ik vind de mat witte echt wel mooi, het zwarte carbon en de mat zwarte onderdelen steken zo mooi af op deze kleur ... en de oranje is echt wel de mooiste voor mij, het geel vond ik direct tegenvallen eerlijk gezegd, waarschijnlijk omdat ik ze samen ontvangen hebben, dan vergelijk je direct hé, als ik ze op verschillende dagen binnen gekregen had zou ik de gele waarschijnlijk helemaal wauw gevonden hebben :lol:
Mark
Afbeelding
bugatti

Bericht door bugatti »

geel is de 'presentatie' kleur en oranje zou de kleur moeten zijn voor het exemplaar in het Lamborghini museum.
maar zoals jullie allemaal weten staat er geen LP670-4 SV in het Lamborghini museum bij de Fabriek.
lambodiecast

bugatti schreef:geel is de 'presentatie' kleur en oranje zou de kleur moeten zijn voor het exemplaar in het Lamborghini museum.
maar zoals jullie allemaal weten staat er geen LP670-4 SV in het Lamborghini museum bij de Fabriek.
Eigenlijk was het de bedoeling om de gele Geneva wagen uiteindelijk in het museum te zetten ... maar die is gecrasht, en volgens mij nog steeds niet terug opgebouwd, de 4000e Murcielago was een oranje SV, en de allerlaatste Murcielago (nr 4099) die van de band gerold is was ... ook een oranje SV, deze is origineel naar Zwitserland gegaan, waar hij nu is weet ik niet.
Mark
Afbeelding
bugatti

Bericht door bugatti »

lambodiecast schreef:
bugatti schreef:geel is de 'presentatie' kleur en oranje zou de kleur moeten zijn voor het exemplaar in het Lamborghini museum.
Eigenlijk was het de bedoeling om de gele Geneva wagen uiteindelijk in het museum te zetten ... maar die is gecrasht, en volgens mij nog steeds niet terug opgebouwd, de 4000e Murcielago was een oranje SV, en de allerlaatste Murcielago (nr 4099) die van de band gerold is was ... ook een oranje SV, deze is origineel naar Zwitserland gegaan, waar hij nu is weet ik niet.
Ik zal jouw eens een heel amder verhaal vertellen :roll:
Wat jij vertelt over die Geneva wagen klopt idd.
Toen had Lamborghini een oranje SV in het museum geplaatst.
Tot zover niets aan het handje.
Vervolgens had een Nederlandse :!: liefhebber bij Hessing een SV bestelt.
Tot 2 maal toe is deze voor zijn neus verkocht, terwijl hij hem in bestelling had.
Dit dulde meneer niet en vervolgens heeft hij hoogst persoonlijk naar Lamborghini gebelt.
Toen Lamborghini dit hoorde waren ze niet zo blij, het is natuurlijk slechte reclame voor het merk.
Toen heeft deze meneer als goedmakertje het museum model gekregen, SV nummer:350/350.
Dit is het oranje exemplaar op Nederlands kenteken.
Als de eigenaar overweegt de auto te verkopen, dan moet hij hem terugbrengen naar de Lamborghini museum.
lambo

Bericht door lambo »

Volgens mij heeft de nederlandse oranje LP670 SV nr. 00/350, check: http://spike.voila.net/LP670-4%20SV/reg ... odels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
bugatti

Bericht door bugatti »

lambo schreef:Volgens mij heeft de nederlandse oranje LP670 SV nr. 00/350, check: http://spike.voila.net/LP670-4%20SV/reg ... odels.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik was vergeten of het nou de eerst of de laatste was, blijkt nu dus de eerste te zijn. Foutje bedankt.
lambodiecast

Als ik die lijst bekijk zijn er verschillende 000/350 Super Veloces geweest ... bizar hoor : 000/350 crashed en dan ineens is er een nieuwe 000/350 in oranje ... die ze dan aan een particulier verkopen ... goe bezig ... wat is het nut van een limited edition, genummerd model te maken en dan als het effe verkeerd loopt gewoon enkele 000/350 te verkopen (drie als je de lijst mag geloven ...).

Trouwens, de oranje SV op NL kenteken heb ik al verschillende keren gezien, op Zandvoort, maar ook in Salzburg tijdens de Corrida de Lamborghini :
Afbeelding

Net zoals bij de Diablo GT indertijd : "we maken er slechts 80" ... yeah right, uiteindelijk zijn er minstens 82 gemaakt, maar sommige bronnen vermelden 83 stuks.

Het blijven toch Italianen hé :D
Mark
Afbeelding
Plaats reactie