Nadat ik me erg vermaakt heb op mijn eerste NAMAC beurs, is het natuurlijk tijd om de updates te laten zien die ik heb gescoord. Dat doen we in etappes want ook de andere aanwinsten mogen niet worden vergeten.
Als eerste, een prachtig handgebouwd model van Francorchamps Minimodels (nr. 2 van 20). Het is de Porsche 996 GT3 RSR van Jos Menten, Frédéric Bouvy (B) en David Loix (B), Zij deden samen mee aan de 24 uurtjes van Spa in 2005, helaas wisten ze na een goede 6e startplaats de finish niet te halen. Overigens heeft Gerben hier ook een model van, maar dat is de Zolder versie.
De echte:
De nummer 2 is een hele mooie van Raymond Coronel, Roeland Reinders en Rob Hoogeveen. De 3 R's zeg maar

Het model is gemaakt door een Franstalige belg en dat is lastig communiceren, hij kan geen Engels. En verder dan paturain kom ik niet. Maar alles is gelukt daarom deze mooie BMW M3 Sport EVO van de 24 uur van Spa uit 1991. Ook hier werd de finish niet gehaald, een crash na 1,5 uur stond een goed eindresultaat in de weg. Overigens schijnt 'de Heilige Koe' deze mannen in 1991 te hebben gevolgd tijdens deze 24 uur, als iemand daar nog beelden van heeft, ik hou me aanbevolen.
En hier de echte, de kleur klopt 100%.. ligt aan de foto's.