LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Maarten Mercedes
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
- Ferrarifan
- Contacteer:
Re: LamboDieCast - 22 dec : 1/18 Murcielago LP640 p81
Mooie kleurrijke update weer, zoals we van je gewend zijn 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
-
- Contacteer:
Hele mooie Lamborghini update. 

BMW= Freude am Fahren
BMW maakt rijden geweldig
BMW maakt rijden geweldig
- lambodiecast
@Faultier : that first shot is the Grigio Telesto shade ... the one used for the press release and at the Geneva Auto Show ... I already mailed AutoArt twice about this ... but apparently they don't respond anymore.
The second shade is a very different one, only available as a special order ... our Belgian distributor had a demo car in this shade ... very nice actually, weird but nice.
Newsflash : op zaterdag stond er ineens iemand van DHL voor de deur met een wel heel mooi 1/18 modelletje ... en neen, hij had geen rode muts met witte bol op
The second shade is a very different one, only available as a special order ... our Belgian distributor had a demo car in this shade ... very nice actually, weird but nice.
Newsflash : op zaterdag stond er ineens iemand van DHL voor de deur met een wel heel mooi 1/18 modelletje ... en neen, hij had geen rode muts met witte bol op

ah telesto grey.
Well they have made so many models in this color.
So a lp640 in this one should not be a big problem.
2nd one is verde draco, isn´t it

Bye
Faultier
Faultier
- lambodiecast
I agree it shouldn't be a problem for AutoArt to produce a Grigio Telesto LP640 as they already have the shade ... and yes, that second one is Verde Draco ... a very nice, albeit 'timid' shade on the Murciélago ... I've only seen two in this shade up to now, one being the demo car that was subsequently sold after a while, should still be in Belgium if I'm right.Faultier schreef:ah telesto grey.
A little preview on my update later today ...

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 26 dec : 1/18 LP670-4 in Rosso Targa p82
Vorige zaterdag wordt er ineens gebeld ... staat er een koerier van DHL aan de deur met mijn nieuwste levering uit Duitsland ... en neen, hij had geen rode muts met witte pompon aan ... het was toch bijna Kerstmis
De Rosso Targa versie van de Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce in 1/18 door AutoArt

Ik ben heel blij met deze kleur, het is echt iets speciaals ... zoals jullie weten had ik de turquoise versie in voorbestelling staan, maar die heb ik dus kunnen omzetten naar deze rode versie, en ik ben daar helemaal gelukkig mee, dit is echt een 'sprankelende' kleur, metallic en onder zonlicht komt de roze schijn naar boven ... echt machtig mooi.

De Rosso Targa versie van de Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce in 1/18 door AutoArt

Ik ben heel blij met deze kleur, het is echt iets speciaals ... zoals jullie weten had ik de turquoise versie in voorbestelling staan, maar die heb ik dus kunnen omzetten naar deze rode versie, en ik ben daar helemaal gelukkig mee, dit is echt een 'sprankelende' kleur, metallic en onder zonlicht komt de roze schijn naar boven ... echt machtig mooi.
die is wel heel erg lekker en weer prima fotowerk 

Als ik zo je fotoruimte en bewerkingsruimte zie dan zul je ook wel een zon in de woonkamer hebben geinstalleerdlambodiecast schreef:onder zonlicht komt de roze schijn naar boven ... echt machtig mooi.

Mooie aanwinst weer en dito foto's, nu je er 6 hebt kun je er misschien toch wel een gaan bewerken met remover

Dit heeft iemand met de witte gedaan:

Ben zelf aan het denken om een oranje LP560 te voorzien van de standaard wielen van de blauwe, dat moet dan ongeveer zo er uit zien:

Hele mooie lambo, heb hem zelf ook
Maar toch vind ik de kleur rood van de MR versie mooier.

Maar toch vind ik de kleur rood van de MR versie mooier.
- lambodiecast
Ik heb de rode MR zelf niet, dus kan ik niet vergelijken, maar afgaande op de modelletjes die ik wel heb van MR kan ik me prima voorstellen dat hun kleur er ook bijzonder goed uitziet ... maar ik ga er toch geen bijkopen vrees ik, beetje duur ondertussen
Die vijfspaaks velgen passen prima onder de LP560 hoor Lambo, ik ben zelf nooit echt een fan geweest van die 'cross spokes', en al zeker niet in chroom ... dat ziet er zo after market uit vind ik, maar blijkbaar zijn ze wel een succes geweest op de markt.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt de moed had om een AA Super Veloce uit elkaar te halen ... maar de blauwe kleur die hij erop gezet heeft vind ik wel machtig mooi
Ik heb al zo'n pennetje van Rocher (Stylo Dissolvant Nail Polish Remover) gekocht ... nu nog wat moet verzamelen en aan één kant beginnen
Gisteren nog een klassieker gaan ophalen ... de 1/18 AutoArt Lamborghini Murciélago 6.2, de originele versie ... nu heb ik de 6.2, de LP640 én de LP670-4 SV allemaal van AutoArt in 1/18 en alledrie in Giallo Orion ... probeer vandaag nog was foto's te maken van deze drie stiertjes

Die vijfspaaks velgen passen prima onder de LP560 hoor Lambo, ik ben zelf nooit echt een fan geweest van die 'cross spokes', en al zeker niet in chroom ... dat ziet er zo after market uit vind ik, maar blijkbaar zijn ze wel een succes geweest op de markt.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet echt de moed had om een AA Super Veloce uit elkaar te halen ... maar de blauwe kleur die hij erop gezet heeft vind ik wel machtig mooi

Ik heb al zo'n pennetje van Rocher (Stylo Dissolvant Nail Polish Remover) gekocht ... nu nog wat moet verzamelen en aan één kant beginnen

Gisteren nog een klassieker gaan ophalen ... de 1/18 AutoArt Lamborghini Murciélago 6.2, de originele versie ... nu heb ik de 6.2, de LP640 én de LP670-4 SV allemaal van AutoArt in 1/18 en alledrie in Giallo Orion ... probeer vandaag nog was foto's te maken van deze drie stiertjes

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Ook deze rode tint staat de Murcielago erg goed 

what have you done to the white Murci
oh and thanks Mark
.....the yellow Lp640 now got me so hooked that my black pussycat might not be the last model of the year.
You and your convincing photos

oh and thanks Mark

You and your convincing photos

Bye
Faultier
Faultier
Twijfel nog tussen aanschaf blauwe versie en deze zo laten of aanschaf oranje en 2e hands blauwe voor het onderstel en de wielen, wat lijkt jou mooier?lambodiecast schreef: Die vijfspaaks velgen passen prima onder de LP560 hoor Lambo, ik ben zelf nooit echt een fan geweest van die 'cross spokes', en al zeker niet in chroom ... dat ziet er zo after market uit vind ik, maar blijkbaar zijn ze wel een succes geweest op de markt.