Fotowedstrijd TwijfelTopic!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Fotowedstrijd jan (deel 1): "Let's see what you got"
Heren hiervoor hebben we een ander topic!
- mercedes fan
Re: Fotowedstrijd TwijfelTopic!
Ik heb een heule selectie foto's, ben benieuwd welke jullie het beste vinden

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

Welke van de 3 zal ik doen?
1.

2.

3.

Het forum snijdt ze alleen wel bij. Moet je rechtermuisknop en dan bekijken.
1.

2.

3.

Het forum snijdt ze alleen wel bij. Moet je rechtermuisknop en dan bekijken.
Ik zit nog met een ander idee in m'n hoofd, maar dit is mijn voorlopige inzending.
1.

2.

3.

4.

1.

2.

3.

4.

@mercedes fan: foto 3 vind ik de beste.
@goededag: foto2. Er zit een lichte schijn op je foto's, waardoor de foto een beetje wazig lijkt.
@Driver-X: foto 3. is het de bedoeling dat het zo donker is?
@goededag: foto2. Er zit een lichte schijn op je foto's, waardoor de foto een beetje wazig lijkt.
@Driver-X: foto 3. is het de bedoeling dat het zo donker is?
Ja, dat was inderdaad de bedoeling.
Mijn doel was om een beetje het straatrace gevoel te krijgen, en dat is meestal in het donker.
En deze modellen hebben neonverlichting, alleen is dat op deze foto's niet echt te zien.
Mijn doel was om een beetje het straatrace gevoel te krijgen, en dat is meestal in het donker.
En deze modellen hebben neonverlichting, alleen is dat op deze foto's niet echt te zien.

- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Goedendag, misschien even de flitser uit.
Die stond alleen bij de 1e aanfreeroad schreef:Goedendag, misschien even de flitser uit.
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
En het is te zien, bij die 2de even letten op de belichting. Waarschijnlijk tegen het licht in gefotografeerd.goededag schreef:Die stond alleen bij de 1e aanfreeroad schreef:Goedendag, misschien even de flitser uit.
Ok bedankt voor de tip. Morgen herkansing:Pfreeroad schreef:En het is te zien, bij die 2de even letten op de belichting. Waarschijnlijk tegen het licht in gefotografeerd.goededag schreef:Die stond alleen bij de 1e aanfreeroad schreef:Goedendag, misschien even de flitser uit.
hij is trouwens niet tegen het licht in gefotografeerd. Er staat een loods van 5 meter achter:P Ik weet ook niet hoe dat kan. Maar bedankt voor de tips
- MartinBond
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Hoi Nick,
Ik vind ze allebei niet super, waarom? De achtergrond overheerst en daardoor valt het model in het niet. Bij de 2e is dat wel minder, dus die heeft mijn voorkeur van deze 2. Het model moet (naar mijn bescheiden mening) de overhand hebben. Door het glanzende overheersende om het model heen, valt het (prachtige) model een beetje in het niet.
Als je het model met een lager standpunt fotografeert en een neutralere achtergrond, springt het er veel meer uit.
Ik vind ze allebei niet super, waarom? De achtergrond overheerst en daardoor valt het model in het niet. Bij de 2e is dat wel minder, dus die heeft mijn voorkeur van deze 2. Het model moet (naar mijn bescheiden mening) de overhand hebben. Door het glanzende overheersende om het model heen, valt het (prachtige) model een beetje in het niet.
Als je het model met een lager standpunt fotografeert en een neutralere achtergrond, springt het er veel meer uit.
Re: Stemtopic Fotowedstrijd januari (deel 1)
Ik snap je comentaar wel. Mijn foto past ook niet bij dit thema. Het is ook de eerste keer dat ik meedoe, ik dacht gewoon de mooiste foto wint. Maar al deze hints neem ik zeker mee naar de foto van volgende maand.
Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
Begonnen in september 2011
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Stemtopic Fotowedstrijd januari (deel 1)
Wat voor je foto spreekt Boskoos, is dat het groen van je lampje terugkomt in de auto, maar inderdaad, het is wel een auto op een plankje en dan klaar.