22 januari is het weer zo ver! De modelauto-ruilbeurs Sevenum vindt plaats in de Schatberg. Verzamelaars uit Nederland, Belgie en Duitsland reizen weer af om hun modellen aan u te laten zien. Zoals op de eerdere beurzen is er weer een ruime keuze door de grote verscheidenheid in aanbod. De schalen van de modellen lopen uiteen van 1:87 tot 1:15, maar ook vele denkbare merken van vrachtauto’s en personenauto’s, tractoren, motoren, zelfs brommers en vliegtuigen zijn op de beurs verkrijgbaar. Deze keer zijn er ook grondverzetmodellen en een stand met brandweermodellen.
Het gaat natuurlijk niet alleen om het aanbod, want daarnaast is de beurs een ontmoetingsplek voor de verzamelaars uit heel Nederland. Onder het genot van een kopje koffie kunnen ze bijpraten over hun laatste aanwinsten en het nieuws uit de verzamelwereld.
De entree en het parkeren zijn vrij, dus het hele gezin verzamelaar of niet. Kom langs maak een rondje langs de stands en geniet van de gezellige sfeer.
Voor meer informatie en tafelreserveringen kunt u contact op nemen met de organisatie, telefoonnummer: 0478-692314 of 06-51548129. De schatberg is gelegen de Midden Peelweg 5 en de beurs is geopend van 10:00u tot 15:00u. Neem ook eens een kijkje op http://www.modelauto-ruilbeurs-sevenum.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Er zijn nog tafels vrij. Voor reserveringen kunt u contact opnemen met bovenstaande telefoonnummers of een mail verzenden naar modelauto-ruilbeurs-sevenum@home.nl
modelautoruilbeurs Sevenum 22 januari
-
- Powersprint
- Schaal: 1:18
Re: modelautoruilbeurs Sevenum 22 januari
Misschien dat ik wel even een kijkje ga nemen 

- Powersprint
Gaan d'r nog meer mensen naartoe?
Ik heb dit jammer genoeg te laat gelezen, ik vroeg aan mijn pa of hij even wou rijden maar hij zag het niet zitten om naar NL te rijden 

Porsches 1/18: 18
Begonnen in september 2011
- Powersprint
Het was ditmaal voor de 1/18 fan helaas ook niet echt de moeite waard met grof geteld maar ongeveer 2 aanbieders in dit genre. 1/43 was al even min vertegenwoordigd. Het meeste was toch het dinky toys / hotwheels / matchbox gebeuren samen met de trucks.
Hopelijk dat volgende keer weer wat meer 1/18 aanbieders aanwezig zullen zijn
Gelukkig ben ik niet voor niets geweest. Heb nl de Blues Mobile meegenomen, welke ik niet kon laten staan
Hopelijk dat volgende keer weer wat meer 1/18 aanbieders aanwezig zullen zijn

Gelukkig ben ik niet voor niets geweest. Heb nl de Blues Mobile meegenomen, welke ik niet kon laten staan

Eigelijk heb ik dus niets gemist want ik verzamel alleen de 1/18 race porsches!
Aan de ene kant wel jammer dat ik al de rest niet kon zien! Zoals je zegt! volgende keer beter, en ik hoop aanwezig te zijn!
Aan de ene kant wel jammer dat ik al de rest niet kon zien! Zoals je zegt! volgende keer beter, en ik hoop aanwezig te zijn!
- Powersprint
Qua raceporsches stonden er net wel een stuk of 10
Maar meer ook niet. Onder andere de 996 Pink pig en de Zwarte VIP waren er te vinden.

Ah jammer! Achja ooit zal ik ze ook krijgen en dan kan ik er ook naar staren
!