Maserati MC20 2/1/2023 (P.159)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Marc540i
Schaal: 1:18

Re: GioGio: Citroen H -- Audi R15 -- BMW 502

Bericht door Marc540i »

Helemaal geweldig deze 502, zekers in deze uitvoering. :worshippy:

Staat ook nog altijd op mijn wishlist samen met de Polizei uitvoering. :cool:

Klasse aanwinsten erbij. :thump_up: :thump_up:

Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Johan
Schaal: 1:43

Re: GioGio: Citroen H -- Audi R15 -- BMW 502

Bericht door Johan »

Marc540i schreef:Helemaal geweldig deze 502, zekers in deze uitvoering. :worshippy:

Staat ook nog altijd op mijn wishlist samen met de Polizei uitvoering. :cool:
Het is ook een echte aanrader, een erg leuk model.
Zeker als set met de Polizei uitvoering, dat zal helemaal geweldig zijn inderdaad.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Johan

Re: GioGio: Bentley Continental Flying Spur

Bericht door Johan »

M,n nieuwste aanwinst is een model dat ik al langere tijd wilden hebben, echter was dit model telkens uitverkocht als ik m wilden kopen.
Gelukkig is het nu dan alsnog gelukt en ben er erg blij mee. :)

De Bentley Continental Flying Spur (2005) is de vierdeurs versie van de Bentley Continental GT. De Flying Spur is de snelste vierdeurs Bentley ooit gemaakt (later zou daar de speed versie nog bijkomen).
Afbeelding
De Flying Spur beschikt over een 6,0-liter W12 met twee turbo's die 552 pk voorbrengt en de 2,5 ton wegende auto naar een topsnelheid van 312 km/h brengt. Dit maakt hem de op één na snelste vierpersoonsauto, 3 km/h trager dan de Ferrari 612 Scaglietti. De 0-100 km/u sprint weet ie in een respectabele 5,2 seconde af te ronden.

De Continental Flying Spur is een dynamische en sportieve auto om te zien, met tegelijk een zeer elegante uitstraling. Deze Bentley is voorzien van alle denkbare luxe en schitterende materialen spreekt voor zich. Leer en hout overheersen in het interieur en ook chromen accenten spelen mee. Zoals elke Bentley is ook deze Continental Flying Spur volledig met de hand gebouwd en kun je als klant verzekerd zijn van een fantastisch stukje kwaliteit en vakmanschap.

merk: Bentley
model: Continental Flying Spur
uitvoering: 2005
schaal 1/43
fabrikant: Minichamps
Afbeelding

Afbeelding

Prachtige wagen maar helaas heb ik wel een opmerking over de verpakking van Minichamps.
Sinds kort ontvang ik modellen van Minichamps waarbij er in het doosje een extra stukje pastic zit ter bescherming van het model, echter heb ik nu inmiddels al drie modellen gehad die juist door dit extra stukje plastic lakbeschadigingen hadden op zowel koffer als motorkap. :(
Nu krijg ik het met de nodige poetsmiddelen en veel geduld wel in orde maar dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. :x

Maargoed, voor de rest ben ik erg blij met dit model.... :)
Laatst gewijzigd door Johan op zo 02 aug 2020 12:47, 3 keer totaal gewijzigd.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Re: GioGio: BMW 502 -- Bentley Continental Flying Spur

Bericht door Ricardo »

Het blijft een mooie auto om te zien zo'n Flying Spur. De kleur staat hem ook goed. Heb hem zelf in het donkerblauw in 1:18.
muppiemaster
Contacteer:

Bericht door muppiemaster »

1 woord woooow :P.

Mvg Nino.
MVG. Nino
Maarten Mercedes
Contacteer:

Bericht door Maarten Mercedes »

Prachtige in Bentley in een fraaie kleurstelling :worshippy:
Maarten
Afbeelding
Flickr
alain_1978

Bericht door alain_1978 »

Knappe Bentley! De kleur staat hem goed. Een echte klassebak :thump_up:
Afbeelding
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Johan

Bericht door Johan »

Ricardo schreef: Heb hem zelf in het donkerblauw in 1:18.
Donkerblauw had ikzelf ook heel erg mooi gevonden maar kon slechts kiezen uit een witte of zwarte. Ben er wel erg blij mee en nu op naar de volgende Bentley, staan er nog genoeg op m,n lijstje.
Ook lijkt het me mooi om met name de Bentley,s in 1/18 te hebben omdat juist in die schaal het luxe statige karakter van de wagens mooi naar voren komt maargoed, we houden het maar bij 1/43. :cool:
Johan

Re: GioGio: Lancia Delta HF Integrale Club Italia

Bericht door Johan »

Vandaag een model dat ik al wat langer heb staan maar volgens mij nog niet hier had gepost.
Op pagina 30 en 45 hadden we al twee exemplaren van de Lancia Delta HF Integrale en ditmaal is het wederom een Integrale maar dan in de Club Italia uitvoering van 1992.

merk: Lancia
model: Delta
uitvoering: HF Integrale Club Italia 1992
schaal: 1/43
fabrikant: HPI Racing
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johan op ma 03 aug 2020 11:25, 4 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Heerlijke HPI van een echte klassieker :thump_up:
OTF'er

Bericht door OTF'er »

Met zijn 15 exemplaren in 1:1 één van de zeldzaamste Delta's, deze Club Italia.
Goede afwerking van HPI ook, naar mijn persoonlijke smaak niet de mooiste "edizione special".
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

HPI zal ze waarschijnlijk binnen afzienbare tijd ook wel in 1:18 gaan uitbrengen, tenminste als we het nieuws moeten geloven dat er 1:18 Alfa's uit gaan komen :worshippy:
Johan

Bericht door Johan »

Ben inderdaad zeer en zeer benieuwd naar hun 1/18 avontuur, ik verwacht er erg veel van en de eerste indruk is erg goed.
(foto niet meer beschikbaar)
foto van HPI Racing
Laatst gewijzigd door Johan op ma 11 sep 2017 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Johan

Re: GioGio: Nissan GT-R Spec V R35 2011MY

Bericht door Johan »

Vandaag is een feestelijke dag, niet vanwege het beetje sneeuw dat we vandaag hebben maar wel vanwege de dertiende verjaardag van m,n oudste zoontje en laat dat nu ook een autoliefhebber zijn.
Eén van zijn cadeautjes is dan ook een schaalmodel en wel de Nissan GT-R Spec V R35 2011MY. :cool:

De GT-R die in 2007 op de markt kwam deed de wereld versteld staan, met een vermogen van 480 pk en een bizarre wegligging verslinden ze vrijwel al hun concurrenten.
Deze wagen was/is zo goed dat de concurrentie niet geloofden dat er "slechts" 480 pk onder de kap zou liggen, hierin hadden ze gedeeltelijk wel gelijk want iedere GT-R leverden meer dan het opgegeven vermogen, iets wat in mijn ogen een compliment voor Nissan is.
De GT-R is dus extreem goed maar Nissan maakten het zichzelf niet gemakkelijk en gingen aan de slag om de GT-R nog verder te verbeteren en dat lukte, ze kwamen met de Spec V.

De Spec V richt zich in 2009 volledig op snelheid en heeft daarom een groot aantal onderdelen vervangen voor koolstofvezel onderdelen. Ook zijn er een aantal technische aanpassingen aan onder andere de versnellingsbak en de vering gedaan. In totaal is er door deze aanpassingen een gewichtsverlies van 60 kg bereikt maar in 2010/2011 gingen ze nog verder.
Het uitlaatsysteem, de aerodynamica, de ophanging en de remmen werden verbeterd maar ook de 3.8 V6 Biturbo motor werd niet vergeten.
Het vermogen steeg naar 530 pk, in de praktijk zal dit dus volgens GT-R traditie meer zijn, en de acceleratie (0-100 km/h) in 3,0 s. Topsnelheid was met 315 km/h ook een fractie hoger als voorheen.

merk: Nissan
model: GT-R R35
uitvoering: 2011MY
schaal: 1/43
fabrikant: HPI Mirage
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Johan op ma 03 aug 2020 15:45, 5 keer totaal gewijzigd.
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Re: GioGio: Nissan GT-R Spec V R35 2011MY

Bericht door Ricardo »

:jarig: Voor je zoon :thump_up: Hij heeft een prachtig model gekregen.
Plaats reactie