Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit blijft toch in elke kleur een bruut geval hé. Mooie foto's ook
Ik heb vorig jaar de donkerpaarse Spec V versie van AA gekocht. Ik vind de AA en de Kyosho evengoed.
Het hangt van welke details er voor welke persoon belangrijk zijn en op basis daarvan kies je denk ik want ze zijn allebei steengoede modellen.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
alain_1978 schreef:Het hangt van welke details er voor welke persoon belangrijk zijn en op basis daarvan kies je denk ik want ze zijn allebei steengoede modellen.
Dat is inderdaad goed omschreven zo ja, het verschil zit hem in details.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Terwijl iedereen die hondslelijke witte Datsun ophemelde, heb ik stiekem even naar die kekke TVR zitten staren Maarten. Zoals elke slechte band wel eens een lekker nummer opneemt, zo verzamel jij af en toe best leuke modellen !
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -