Nee geen primer
Volgende project gaat denk ik mijn volvo worden... 1:43 is die.
Maar moet even kijken of ik daar genoeg vertrouwen voor heb of dat ik rossy vraag
Volkswagen EOS.
Re: Volkswagen EOS.
Ben echt helemaal klaar met de Rechte Voordeur
Wil maar niet zoals ik wil, staat nu al voor de 4de keer in de verf..., hoe die er ook uitziet naar de laatste spuitbeurt ik laat hem zo
Wil maar niet zoals ik wil, staat nu al voor de 4de keer in de verf..., hoe die er ook uitziet naar de laatste spuitbeurt ik laat hem zo
Even in de thinner gooien en opnieuw beginnenGary schreef:Ben echt helemaal klaar met de Rechte Voordeur
Nou, hij staat grotendeels in elkaar, zoals jullie kunnen zien is hij niet helemaal strak maar ja daarom is het ook de eerste keer
Heb met dit project zeker dingen geleerd die ik met het volgende project anders ga doen.
Ik ga nu nog wat kleine puntjes aanpassen en zal dan straks een paar foto's maken met de goede camera van mijn ouders.
Heb met dit project zeker dingen geleerd die ik met het volgende project anders ga doen.
Ik ga nu nog wat kleine puntjes aanpassen en zal dan straks een paar foto's maken met de goede camera van mijn ouders.
Ziet er wel aardig uit voor 1e keer hoor!
Rode racy pedalen
Beetje beschadigd met het lijmen
Wel weer genoeg foto's dacht ik
Ziet er goed uit voor 1e keer!
Nu weet je ook meteen weer waar je op moet letten voor de volgende Van elke fout leer je weer toch
Nu weet je ook meteen weer waar je op moet letten voor de volgende Van elke fout leer je weer toch