Mercedes SL 65 AMG Black Series van Mondo Motors

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Plaats reactie
MAH2010

Mercedes SL 65 AMG Black Series van Mondo Motors

Bericht door MAH2010 »

Hallo mensen,

ik ben redelijk vers op dit forum, maar las al een aantal interessante onderwerpen over het ombouwen van auto's.

Vandaar dat ik ook een korte vraag heb. Heeft iemand ervaring met het verwijderen van de velgen van een model van Mondo Motors? Ik weet dat bburago bijvoorbeeld gewoon een kwestie van trekken is (uiteindelijk laten ze wel los), maar voor Mondo Motors weet ik dat eigenlijk niet.

Waarom deze vraag? Welnu, ik wil de SL 65 AMG Black Series een beetje 'ombouwen'. Niets heftigs, maar een beetje opleuken. Ik had 'm gekocht voor de handel, maar mijn koper haakte af :evil: . En nu kom ik 'm niet meer kwijt. Wellicht dat een kleine opfrisbeurt wonderen doet....

Het is de bedoeling dat de velgen zwart gespoten gaan worden (glanzend) en de achterlichten eveneens zwart worden. De decals op de velgen gaan ook meegesporten worden, want als je goed kijkt zitten die scheef erop (bij een close up is het heel goed zichtbaar). Kan dus alleen maar beter worden. :D

Helaas ben ik nog niet zo bedreven in het plaatsen van foto's. Wordt aan gewerkt.
Laatst gewijzigd door Ricardo op za 10 mar 2012 20:40, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: SPAM verwijderd
bobbob
Schaal: 1:18

Re: Mercedes SL 65 AMG Black Series van Mondo Motors

Bericht door bobbob »

Geen idee, moet je BB-Freak even vragen...
Plaats reactie