Renault Clio III maxi 1:18
Re: Renault Clio III maxi 1:18
en weer een half uurtje geschuurd. Mocht ik morgen op tijd thuis zijn dan ga ik hem eens een witte laag geven en kijken waar en wat ik nog moet vullen/schuren ed.
Je moet natuurlijk het hele model gaan schuren... 

oke erg goed bezig en als hij klaar is dan heb je wel iets unieks in handen
Vandaag een kleurtje gegeven. Achterraam moet nog worden voorzien van een mooie lijn en er zijn een aantal putjes (gelukkig niet meer zo veel). De laklaag is snel snel aangebracht en daarom ook niet netjes, maar dat was mijn bedoeling ook niet.

en dan te bedenken dat ik zo begonnen ben..

Samen met de Ford..

en dan te bedenken dat ik zo begonnen ben..

Samen met de Ford..

Zo dat ziet er wel heel dik uit!
Leuk kleurtje, ook op de ford!
Leuk kleurtje, ook op de ford!
De Clio wordt een 2 tone-ige verschijnsel. Vandaag nog een lak laagje gegeven, het ziet er toch wel erg mooi uit.

Ben benieuwd hoe die wordt!
Veel succes nog!
Veel succes nog!
- ronald-clio
- Schaal: 1:43
zo heb even een paar delen gemist geloof ik
Maar je ben al aardig op geschoten
Wel leuk dat ik nog niet helemaal zie wat de bedoeling precies gaat worden van de clio maar dat houd het spannend

Maar je ben al aardig op geschoten

Wel leuk dat ik nog niet helemaal zie wat de bedoeling precies gaat worden van de clio maar dat houd het spannend

Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Je hebt niet zoveel gemist hoor. Ik heb de laatste maanden maar heel weinig (kunnen) doen/gedaan. Heel speciaal gaat hij niet worden, Afgezien van zijn dikke kont, geen koplampen en een dikke intercooler.
Jaja, gelukkig hoeft er niet meer zoveel gedaan te worden. Totdat ... je begint met binnenschermen voor achter, je laat deze iets uitsteken om een nettere afwerking te kunnen krijgen en dan denk je..hmmmm misschien nog iets breder maken??
Foto's komen vanavond wel, eerst kant 2 laten drogen..
Waar oude tube's tandpasta al niet goed voor zijn..

Waanneer je de folie verwijderd heb je een mooi stuk plastic over..deze kan je weer gebruiken voor de binnenschermen.

Foto's komen vanavond wel, eerst kant 2 laten drogen..
Waar oude tube's tandpasta al niet goed voor zijn..

Waanneer je de folie verwijderd heb je een mooi stuk plastic over..deze kan je weer gebruiken voor de binnenschermen.
Foto's..
Nieuwe stootrand gemaakt:

Binnenschermen, gemaakt van een oude tube tandpasta:

De bodem, deze moet vlak worden:

Nieuwe stootrand gemaakt:

Binnenschermen, gemaakt van een oude tube tandpasta:

De bodem, deze moet vlak worden: