Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na een tijdje druk geweest met school en de tentamens, toch weer even tijd om mijn laatste paar aanwinsten te showen. Het betreft een range rover sport en een lotus cortina van autoart.
en de lotus
en samen
er moet nog een trailer komen waar de lotus achter de range rover kan.
Hallo allemaal,
Ten eerste nog bedankt voor de leuke reacties.
Ja ik weet het is weer even geleden, maar ik heb nu eindelijk weer eens tijd om weer iets te plaatsen. Ik wou het al eerder doen maar op een hbo opleiding heb je het altijd druk. Ik heb in die tijd niet stil gezeten, en heb zelfs de auto gekocht die ik vanaf het moment dat hij uit kwam al wou hebben . Nu zal ik in de toekomst waarschijnlijk niet veel modelletjes meer kopen, omdat ik sinds kort een auto heb gekocht en nog met mijn rijbewijs bezig ben.
Hier komen de foto's,
Mitsubishi Lancer Evo X van CSM werkelijk een schitterend model, en het model dat ik sinds dat hij uit kwam al wou kopen. Deze heb ik in houten kunnen bemachtigen. Tevens is dit het model dat ook in het namac boekje staat, heb hem net na die fotoshoot kunnen bemachtigen op de beurs van december.
En nu komen we bij het volgende model,
De Mitsubishi Pajero Evolution van Autoart. Eindelijk kunnen bemachtigen nadat hij een paar keer voor mijn neus wasgekaapt. Zat ook nog in de originele doos en nog helemaal met plastic vast.
en nog een paar 1:43. Ook mitsubishi's evo's ja hoort toch bij mijn naam.