Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag eindelijk eens wat oude dozen uit de schuur uitgeruimd. Ik kwam daar dit modelletje in tegen. Ik weet nog dat ik daar vroeger bij mijn opa en oma mee speelde, al zag íe er toen toch wel iets completer uit. Ik heb eens wat originele afbeeldingen gezocht op internet en inderdaad.......de mijne mist o.a. Batman & Robin, de blauwe koepel, de uitlaten en volgens mij zelfs het batlogo. Desalniettemin wel weer een leuke schuurvondst........en een uitgesproken gevoel van nostalgie. Op sommige afbeeldingen sleept íe zelfs de Batboat.
Vandaag weer een mooie F1 binnen gekomen. Met deze 3e plaats zagen we eindelijk Nick Heidfeld weer eens op het podium in 2011. Het is zonde dat de wagen in de loop van het seizoen niet verder ontwikkeld werd en Heidfeld aan de kant werd gezet, want beide hadden enorm veel potentie. Het FEE (Front Exit Exhaust) systeem bleek toch niet het wondermiddel wat velen hadden gedacht.
Minichamps Lotus Renault R31 N.Heidfeld 3rd place, Malaysian GP 2011
Naast mijn (F1) schaalmodellen heb ik ook nog een aantal F1 foto's/litho's, voornamelijk Jos. Nog niet echt de moeite genomen om ze weer op te hangen na de verhuizing in december(!), maar daar ga ik binnenkort wel mee beginnen. Ook heb ik er een aantal in kartonnen kokers die het daglicht nog niet hebben aanschouwd. Ik vond het wel leuk om ze hier eens te posten in mijn topic.
Senna tussen de 2 hangvitrine's en boven de staande F1 vitrine
Een aantal jaren geleden, het zal rond 2003 geweest zijn, heb ik een foto in een lijst gekocht van Jos in de Benetton. De lijst meet (b)105 cm en (h) 76 cm. Ik wist eigenlijk nooit waar de foto genomen was en door wie, totdat ik het boek Strijd en Extase van Peter van Egmond kocht. Volgens de info in het boek is het "Jos Verstappen bij het uitkomen van de Lesmo 1 op Monza" en de maker van de foto is dan uiteraard Peter van Egmond. Toch wel erg leuk om te weten........
Rosberg heeft voor Mercedes en zichzelf dit seizoen in China de 1e pole en 1e overwinning gepakt. Je zou bijna vergeten dat het 1e podium van zowel Rosberg als Mercedes inmiddels alweer van 2010 dateert en behaald is in de GP op het circuit van Sepang alwaar hij een fraaie 3e plaats pakte.