LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
Re: LamboDieCast - 19 maart : 1/18 Aventador Giallo Evros p9
In het geel mag ie ook zeker gezien worden. Vind alleen dat Bburago het model iets te grof heeft afgewerkt, maar je kunt het natuurlijk ook niet gaan vergelijken met een duurder high-end model...Ook het fotowerk is weer super 

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 22 maart : Aventador Roadster - vraagje
De Bburago is inderdaad niet zo fijn afgewerkt, maar het blijft een Lamborghini, dus ik heb hem toch maar gekocht.
Ik ben ondertussen bezig met het plannen van de zwarte onderdelen op mijn Aventador Roadster concept, ik heb in PhotoShop zitten prullen ... en dit is hoe hij er 'minstens' zal uitzien :

Maar ik heb in PhotoShop een beetje zitten spelen, en dit lijkt me ook wel wat :

Beetje meer Jota invloeden, dus onderkant voorbumper zwart, stuk van de zijlijsten zwart ... maar ik vrees dat de achterkant helemaal in zwart een beetje veel van het goede is ... wat vinden jullie ?
Tussen de €30 en €40 inclusief verzending, beetje afhankelijk waar je koopt.Hebbie schreef:Wat een vreselijk mooie auto's![]()
![]()
Maar hoeveel moet je ongeveer neertellen voor zo'n Lambo Aventador van Bburago?
Ik ben ondertussen bezig met het plannen van de zwarte onderdelen op mijn Aventador Roadster concept, ik heb in PhotoShop zitten prullen ... en dit is hoe hij er 'minstens' zal uitzien :

Maar ik heb in PhotoShop een beetje zitten spelen, en dit lijkt me ook wel wat :

Beetje meer Jota invloeden, dus onderkant voorbumper zwart, stuk van de zijlijsten zwart ... maar ik vrees dat de achterkant helemaal in zwart een beetje veel van het goede is ... wat vinden jullie ?
Re: LamboDieCast - 22 maart : Aventador Roadster - vraagje p
Ik eigenlijk ookkevinjes3 schreef:1ste shop vind ik het mooiste

- schuifelhoofd
- Contacteer:
+1bobbob schreef:Ik eigenlijk ookkevinjes3 schreef:1ste shop vind ik het mooiste
http://www.scale18.com/cgi-bin/page/webuser/260 GOT LIST voor mijn collectie
- lambodiecast
dat zijn duidelijke antwoorden, bedankt ... ik was er een beetje mee aan het worstelen eerlijk gezegd ... maar zoals meestal is 'minder' beter.
Denk dat ik dus maar bij het eerste idee blijf en niet naar een Jota 'lookalike' ga ... hopelijk dit weekeinde wat verder afwerken ... heb er net zij ruitjes voor gemaakt trouwens, valt eigenlijke best mee, dacht dat dit moeilijker zou zijn.
Denk dat ik dus maar bij het eerste idee blijf en niet naar een Jota 'lookalike' ga ... hopelijk dit weekeinde wat verder afwerken ... heb er net zij ruitjes voor gemaakt trouwens, valt eigenlijke best mee, dacht dat dit moeilijker zou zijn.
Ben erg benieuwd naar het eindresultaatlambodiecast schreef:dat zijn duidelijke antwoorden, bedankt ... ik was er een beetje mee aan het worstelen eerlijk gezegd ... maar zoals meestal is 'minder' beter.

Haha.
Hoop dat het beetje gaat lukken..
Waar heb je die zijruitjes van gemaakt, en hoe?
Hoop dat het beetje gaat lukken..
Waar heb je die zijruitjes van gemaakt, en hoe?
- lambodiecast
Gewoon van het plastic 'venster' van een 1/18 Welly Lamborghini ... dat is nogal stijf en werkt perfect, geeft een beetje het effect zoals de MR ruitjes op hun 1/18.bobbob schreef:Waar heb je die zijruitjes van gemaakt, en hoe?
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 25 maart : Aventador Roadster interieur p
Net klaar met het spuitwerk voor de binnenkant, het kleven van de tape voor de rode lijn was een beetje priegelwerk, maar het is toch prima gelukt denk ik :

De mat zwarte onderdelen op het koetswerk zijn ook gespoten ... staat nu netjes te drogen, ik wacht wel tot morgen om de plakband te verwijderen, eerst de verf echt laten uitharden ... en dan effe een fotootje maken natuurlijk

De mat zwarte onderdelen op het koetswerk zijn ook gespoten ... staat nu netjes te drogen, ik wacht wel tot morgen om de plakband te verwijderen, eerst de verf echt laten uitharden ... en dan effe een fotootje maken natuurlijk

Knap werk hoor.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
Mooi!
Hoop alleen dat die tape dan geen resten achterlaat ofzo...
- lambodiecast
Nope, heb speciale tape voor lakwerk op auto's gekocht hiervoor, die blauwe ... beetje duur, maar werkt perfect hoor.bobbob schreef:Mooi!
Ziet er goed uit zeg. Benieuwd naar het eind resultaat.
424 auto's 1:18 + 7 motor's 1:18, 8 Peter Bilt's + 6 Trailers 1:24 en 6 Ferrari's 1:43
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21085" onclick="window.open(this.href);return false;
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Erg knap.
Ik doe het je niet na.