aparte 1:18's

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gesloten
De_Modelautogarage
Schaal: 1:18
Contacteer:

aparte 1:18's

Bericht door De_Modelautogarage »

Zat net weer even op de site te kijken war ik gister foto's vond van Jaguar XJS 1975 en kwam deze 2 auto's tegen ik weet niet wat ik ervan moet vinden :?
Afbeelding
Afbeelding
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Jaaa de FAB1 (Thunderbirds) nieuwe versie. Die gaat zeker in mijn collectie komen. :thump_up: Het andere model is de Marsrover (of zoiets) Deze modellen worden gemaakt door Sunstar. Hoop dat de FAB binnenkort uit gaat komen (hopelijk komt ooit de oude FAB1 ook nog uit)
B.A.Z. 10

Bericht door B.A.Z. 10 »

die eerste auto vind ik een rijdende schroothoop.maar de tweede de FAB-1 van de thunderbirds is wel mooi,niet super uitgewerkt.topgear heeft er ook mee gereden :D
Afbeelding
Afbeelding
Bracer

Bericht door Bracer »

Moet gezegd worden dat Sunstar zich wel op gebieden begeeft die andere fabrikanten tot nu toe vermijden :D nu nog wat betere afwerking en ze hebben een winnende formule :thump_up:
Afbeelding
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

B.A.Z. 10 schreef:die eerste auto vind ik een rijdende schroothoop.maar de tweede de FAB-1 van de thunderbirds is wel mooi,niet super uitgewerkt.topgear heeft er ook mee gereden :D
[img]http://sepp.offline.ee/plokk/images/fab1_02800_2.jpg[/img

Foto in het NAMAC blad zag er al beter uit dan deze foto moet ik zeggen. Waarschijnlijk is dit nog een prototype (hoop ik) maar komen gaat ie. :!:
Gesloten