Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jaaa de FAB1 (Thunderbirds) nieuwe versie. Die gaat zeker in mijn collectie komen. Het andere model is de Marsrover (of zoiets) Deze modellen worden gemaakt door Sunstar. Hoop dat de FAB binnenkort uit gaat komen (hopelijk komt ooit de oude FAB1 ook nog uit)
die eerste auto vind ik een rijdende schroothoop.maar de tweede de FAB-1 van de thunderbirds is wel mooi,niet super uitgewerkt.topgear heeft er ook mee gereden
Moet gezegd worden dat Sunstar zich wel op gebieden begeeft die andere fabrikanten tot nu toe vermijden nu nog wat betere afwerking en ze hebben een winnende formule
B.A.Z. 10 schreef:die eerste auto vind ik een rijdende schroothoop.maar de tweede de FAB-1 van de thunderbirds is wel mooi,niet super uitgewerkt.topgear heeft er ook mee gereden [img]http://sepp.offline.ee/plokk/images/fab1_02800_2.jpg[/img
Foto in het NAMAC blad zag er al beter uit dan deze foto moet ik zeggen. Waarschijnlijk is dit nog een prototype (hoop ik) maar komen gaat ie.