En wat een kanonnen, die Turbo's.
Ziet er zeker goed erg mooi gedetailleerd alleen wel 1 min puntje...... Ik heb hier ook de 1:18 clio williams van norev staan en de clio 16v is op basis van deze gemaakt iets te op basis, Op de williams staat er op de zijkant van de raamstijl van de voordeuren een williams logo , alleen bij de 16v zit deze er ookOTF'er schreef:Die 1/18 Clio 16S ziet er goed uit, mooi werk van Norev.
Pssst Ronald, dat hoort er opronald-clio schreef:Ziet er zeker goed erg mooi gedetailleerd alleen wel 1 min puntje...... Ik heb hier ook de 1:18 clio williams van norev staan en de clio 16v is op basis van deze gemaakt iets te op basis, Op de williams staat er op de zijkant van de raamstijl van de voordeuren een williams logo , alleen bij de 16v zit deze er ookOTF'er schreef:Die 1/18 Clio 16S ziet er goed uit, mooi werk van Norev.
oepsantoine schreef:Pssst Ronald, dat hoort er opronald-clio schreef:Ziet er zeker goed erg mooi gedetailleerd alleen wel 1 min puntje...... Ik heb hier ook de 1:18 clio williams van norev staan en de clio 16v is op basis van deze gemaakt iets te op basis, Op de williams staat er op de zijkant van de raamstijl van de voordeuren een williams logo , alleen bij de 16v zit deze er ookOTF'er schreef:Die 1/18 Clio 16S ziet er goed uit, mooi werk van Norev.![]()
http://renaultclio16v.nl/download/persmap/22.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;