Renault Colorale Pick-up op Vitesse basis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
renaultverzamelaar
Berichten: 20
Lid geworden op: do 12 apr 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde fr.

Renault Colorale Pick-up op Vitesse basis

Bericht door renaultverzamelaar »

Hierbij een paar afbeeldingen van mijn verbouwing van een 1:43 Renault Colorale naar een pick-up uitvoering.
Als basismodel heb ik een Vitesse Renault gebruikt, de cabine en chassis doorgezaagd, nieuwe achterwand gemaakt.
De laadbak met kraan, alsmede het chassis komen van een Matchbox Chevrolet, de grote Amerikaanse spatborden van de laadbak verwijderd, en nieuwe ronde spatborden gemaakt van stukjes electriciteits buis.
Bekijk nu mijn verbouwingen ook op m'n eigen website: http://www.123website.nl/viveledifference" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door renaultverzamelaar op zo 23 sep 2012 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jaap
Berichten: 4013
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:15
Schaal: 1:18
Locatie: Elspeet
Contacteer:

Re: Renault Colorale Pick-up op Vitesse basis

Bericht door Jaap »

Erg mooi gedaan, ook super de details als het Michelin poppetje en de openstaande voorruit. :thump_up:
Gebruikersavatar
antoine
Berichten: 551
Lid geworden op: di 24 mar 2009 11:41
Schaal: 1:43

Re: Renault Colorale Pick-up op Vitesse basis

Bericht door antoine »

Leuk gedaan. Ik ben, gezien je naam, erg geïnteresseerd in de rest van je verzameling. Heb je misschien een overzichtsfoto van je verzameling?
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Renault Colorale Pick-up op Vitesse basis

Bericht door bobbob »

Leuk gedaan! Leuke details ook! :thump_up: :dance:
Gebruikersavatar
renaultverzamelaar
Berichten: 20
Lid geworden op: do 12 apr 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Oosterwolde fr.

Re: Renault Colorale Pick-up op Vitesse basis

Bericht door renaultverzamelaar »

Hallo Antoine,
Zal me eerst maar even voorstellen, mijn naam is Bram van der Laan, 56 jaar en woonachtig in Oosterwolde fr.
Ruim 30 jaar ben ik in de weer met miniatuurauto's.
Verbouwen is mijn grootste passie, vooral modellen die niet in miniatuur bestaan.
Wat mijn verzameling betreft; ben inmiddels met m'n 4e collectie bezig, en heb een half jaar geleden de overstap gemaakt van 1:43 naar 1:18.
Er staan zo'n 90 Renault en Alpine modellen in mijn vitrine, hoofdzakelijk Otto en Norev.
Plaats reactie