Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
rudie20vt schreef:heerlijke update weer hier en de gele drag¨pic up vind ik de topper van deze update
hoi Rudy, ja deze moest ik echt wel hebben en dat zullen ze ook gehoord hebben in de bioscoop toen ik hem met de kids ben gaan zien, een hilarische scene
Peter Parker schreef:Prachtige aanwinsten! Dat zijn weer heel wat oogjes erbij in je kast! Klopt het dat er ook een 2CV versie komt? Of is die eral?
Hoi peter,
momenteel is er nog geen 2Cv uitgebracht van cars maar wat niet is kan nog komen hé want ze komen wel in de 2 de film voor!
Deze is al wel beschikbaar van disney maar nog even wachten en dan ook van mattel
vandaag weer 6 nieuwe cars te presenteren, mia en tia zocht ik al heel lang dus blij dat ik ze gevonden heb, skip rickter final lap, en 3 nieuwtjes gevonden in schijndel bij intertoys bij een daguitstapje naar nederland....