Jaap - P117. MP4-12C, Integra, 599 GTO, Veyron SS
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Jaap - P108. Bentley SS, P109. Dodges
Hij blijft toch erg gaaf de General Lee. Ik hoop dat er ooit nog een mooi 1:43 model van gaat verschijnen. De Challenger is ook 

2 dikke Yanks Jaap. 

- alain_1978
- Schaal: 1:18
De Charger van Greenlight ziet er idd stukken beter uit dan de ERT-versie. Wat een verbetering zeg
De moderne Charger is ook een heel mooi model. Leuk als er zo iets onverwacht binnenkomt hé
Echt waar mooie updates

De moderne Charger is ook een heel mooi model. Leuk als er zo iets onverwacht binnenkomt hé

Echt waar mooie updates

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- Ferrarifan
- Contacteer:
Prachtige update met veel Amerikaans geweld 

Mijn website: http://www.ferdi-sferraricollectie.webnode.nl
Gave wagens naturlijk! De General Lee heb ik inmiddels ook weer en deze keer onbeschadigd!
Ik ga morgen foto's maken van de ERTL Authentics versie en de nieuwere Greenlight/Autoworld versie...
Ik ga morgen foto's maken van de ERTL Authentics versie en de nieuwere Greenlight/Autoworld versie...
Wat is zo'n Charger toch een ontzettend lompe bak, maar tegelijkertijd ook über vet! Zeker de General Lee is een icoon.
Voor de nieuwe Challenger geldt eigenlijk hetzelfde, brute kracht en wat is hij toch dik!
Ook mooie foto's op het diorama.
Voor de nieuwe Challenger geldt eigenlijk hetzelfde, brute kracht en wat is hij toch dik!
Ook mooie foto's op het diorama.

- Mr. Dj M.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb me eens laten vertellen dat Greenlight altijd gebruikt maak van bestaande mallen.Nelis schreef:Ik ga morgen foto's maken van de ERTL Authentics versie en de nieuwere Greenlight/Autoworld versie...
Dat lijkt me hier niet anders, maar ben benieuwd naar wat er wel verschilt.

Jaap, een mooie positieve vergissing

Mooie modellen heb je. Wel klein fortuin waard wat er staat.
- Jaap
- Contacteer:
28 april 2012
Er was weer een beurs in Houten, waar ik de volgende modelletjes heb kunnen kopen:
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1965
La Mini Miniera
Voor mij een onbekende fabrikant, het model was afgeprijsd van € 120,- naar € 40,- en ik vond het ook een leuk wagentje.

Er zitten wel hele leuke details aan het model.

In het motorgedeelte zelf vind ik het dan weer wat minder, maar details als de staander voor de motorkap en de sticker aan de binnenkant van de motorkap geven het toch een mooi geheel.

Geen stoffering, maar wel een mooie nabootsing van de structuur van de vloer, de matten en bekleding.
Ook de kleine details aan dashboard en deurpanelen zijn netjes afgewerkt.

Ook in de kofferbak genoeg te zien. Vult lekker op zo'n reserveband.

Voor dit geld een hele leuke oldtimer. Waarom deze afgeprijsd was, vraag ik me af.
Ik denk dat ik gewoon tegen een koopje ben opgelopen.
Ferrari 410 Superamerica 1955
Hotwheels Elite
Ferrari maakt mooie modellen, tegenwoordig maar vroeger ook al:

Model is van Hotwheels Elite, en die leveren mooi werk:

Foto's zeggen genoeg. Een mooi model van deze prachtige klassieker.
Er was weer een beurs in Houten, waar ik de volgende modelletjes heb kunnen kopen:
Alfa Romeo Giulietta Sprint 1965
La Mini Miniera
Voor mij een onbekende fabrikant, het model was afgeprijsd van € 120,- naar € 40,- en ik vond het ook een leuk wagentje.

Er zitten wel hele leuke details aan het model.

In het motorgedeelte zelf vind ik het dan weer wat minder, maar details als de staander voor de motorkap en de sticker aan de binnenkant van de motorkap geven het toch een mooi geheel.

Geen stoffering, maar wel een mooie nabootsing van de structuur van de vloer, de matten en bekleding.
Ook de kleine details aan dashboard en deurpanelen zijn netjes afgewerkt.

Ook in de kofferbak genoeg te zien. Vult lekker op zo'n reserveband.

Voor dit geld een hele leuke oldtimer. Waarom deze afgeprijsd was, vraag ik me af.
Ik denk dat ik gewoon tegen een koopje ben opgelopen.

Ferrari 410 Superamerica 1955
Hotwheels Elite
Ferrari maakt mooie modellen, tegenwoordig maar vroeger ook al:

Model is van Hotwheels Elite, en die leveren mooi werk:

Foto's zeggen genoeg. Een mooi model van deze prachtige klassieker.
Re: Jaap - P109. Dodges, P110. Oldies
Twee zeer fraaie modellen. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Erg fraaie klassiekers
de kleurstelling op de Ferrari is top

de kleurstelling op de Ferrari is top

- Mr. Dj M.
La Minimiera is een Italiaanse winkel voor schaalmodellen. Af en te laten ze speciale uitgaves maken en soms zelfs modellen. Zoiets als Modelissimo met de M1 gedaan heeft en Modelcarworld doet met speciale kleurtjes van bestaande modellen.
Naast deze Alfa hebben ze in 1:18 ook de Fiat 600 laten maken, de oldscool Multipla
De prijs van 100-120 euro was gewoon te hoog ingezet (er was ook een versie met boek en vitrine bak, die was zelfs 200 euro!), dat was met de Fiat ook. En dan gaat het weer precies als met een automerk met teveel blijft zitten, dan gaan ze voor een schijntje allemaal de deur uit. Momenteel heeft Modelissimo de Alfa's overigens ook voor dit bedrag in de aanbieding.
Oh en een leuke Alfa is het natuurlijk
en de Ferrari is echt een schoonheid en een bijzonder mooie HE!
Naast deze Alfa hebben ze in 1:18 ook de Fiat 600 laten maken, de oldscool Multipla

De prijs van 100-120 euro was gewoon te hoog ingezet (er was ook een versie met boek en vitrine bak, die was zelfs 200 euro!), dat was met de Fiat ook. En dan gaat het weer precies als met een automerk met teveel blijft zitten, dan gaan ze voor een schijntje allemaal de deur uit. Momenteel heeft Modelissimo de Alfa's overigens ook voor dit bedrag in de aanbieding.

Oh en een leuke Alfa is het natuurlijk

Mr DJ M bedankt voor de uitleg over La Minimiera want ik wilde net gaan zeggen dat ik nog nooit van dit merk had gehoord.
Hoe dan ook, prachtige oldies!

Hoe dan ook, prachtige oldies!