Verzameling Hebbie, R8 en c6 gestoffeerd

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Llarso08
Berichten: 269
Lid geworden op: za 12 mei 2012 10:25
Schaal: 1:43
Locatie: Meerlo (Noord-Limburg)

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door Llarso08 »

hey hebbie,
Je hebt echt een leuke collectie al kan ik nie alles zien maar ik weet welke het zijn :P
ik zelf ben 15 en spaar al 3 jaar wat leuk dat er meer jonge spaarders zijn

gr, Lars
Mijn verzameling
Update 10-07-2019: Golf IV GTI


http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=22104"
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door Hebbie »

Llarso08 schreef:hey hebbie,
Je hebt echt een leuke collectie al kan ik nie alles zien maar ik weet welke het zijn :P
ik zelf ben 15 en spaar al 3 jaar wat leuk dat er meer jonge spaarders zijn

gr, Lars
dankje, idd leuk dat er meer jongere spaarders zijn, tussen al die ouwe mannen valt het soms niet mee :P :P :P :D :D
Die foto's heb ik per ongeluk verwijderd op photobucket, beetje dom. :mrgreen: :oops: :doh:
lambo schreef:
Beste kleur is oranje, gevolgd door mat wit. Mat zwart is ook mooi maar bij de eerste releases zaten hier donker grijze velgen onder i.p.v. zwarte. ik heb inmiddels gezien dat de laatste releases wel zwarte velgen hebben maar ik weet niet of deze ook al in Europa geleverd zijn. Turquoise blauw vond ik in het echt tegenvallen, is een soort kameleon op foto's, op sommige foto's prachtig, op andere lelijk. Groen is ook mooi maar dan zou ik wachten op de Verde Ithaca, dat is een veel voorkomende kleur in 1:1 in tegenstelling tot Verde Sandag waar nog nooit iemand buiten Autoart van gehoord had. Rood kan ook maar ook niet echt een Lamborghini kleur, het meest zie je toch geel, oranje, groen, zwart en wit op een Lamborghini.
Het ligt er ook aan of je een groot SV logo op de zijkant mooi vindt of liever een klein logo, voor een groot logo kom je bij oranje, wit, zwart, blauw en de china editie, voor een klein logo is de keuze tussen groen, rood en geel. Op de site van lambodiecast kun je de foto's zien van de rode, zwarte, witte, oranje, gele en china editie: http://www.lambodiecast.com/search2.php ... soort=none" onclick="window.open(this.href);return false;
Oke dankje, dan denk ik dat ik voor de oranje ga. Ik vind een groot SV logo mooier dan zo'n kleine zwart vind ik er niet zo mooi op staan. Op de site http://www.carmodelz.nl" onclick="window.open(this.href);return false; lijkt turquoise blauw wel mooi, maar iemand anders zei ook in zn topic dat die heel erg tegenviel.
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door lambo »

Hebbie schreef:
Oke dankje, dan denk ik dat ik voor de oranje ga. Ik vind een groot SV logo mooier dan zo'n kleine zwart vind ik er niet zo mooi op staan. Op de site http://www.carmodelz.nl" onclick="window.open(this.href);return false; lijkt turquoise blauw wel mooi, maar iemand anders zei ook in zn topic dat die heel erg tegenviel.
De foto's op de site van carmodelz zijn de foto's van Autoart zelf, op basis daarvan wou ik eerst ook de blauwe, nadat ik hem had gezien in Essen ben ik toch maar snel naar een kraampje gelopen voor een witte of oranje. Aangezien ik al een metallic LP670 had ( de gele ) en de LP640 in oranje had besteld uiteindelijk voor de mat witte gegaan, combinatie wit met zwart en carbon ziet er goed uit.
Afbeelding
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door Hebbie »

Haha, maar goed dat ik het ff vroeg, want anders had ik de blauwe gedaan, ik zit nog te twijfelen tussen wit en oranje....
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
lambo
Berichten: 1789
Lid geworden op: za 11 jun 2005 09:00
Schaal: 1:18
Locatie: Eindhoven

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door lambo »

Hebbie schreef:Haha, maar goed dat ik het ff vroeg, want anders had ik de blauwe gedaan, ik zit nog te twijfelen tussen wit en oranje....
Beide zijn mooi, dus de keuze is altijd goed :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Llarso08
Berichten: 269
Lid geworden op: za 12 mei 2012 10:25
Schaal: 1:43
Locatie: Meerlo (Noord-Limburg)

Re: Verzameling Hebbie, Ferrari F50 HW(E)?????

Bericht door Llarso08 »

Hebbie schreef:
Llarso08 schreef:hey hebbie,
Je hebt echt een leuke collectie al kan ik nie alles zien maar ik weet welke het zijn :P
ik zelf ben 15 en spaar al 3 jaar wat leuk dat er meer jonge spaarders zijn

gr, Lars
dankje, idd leuk dat er meer jongere spaarders zijn, tussen al die ouwe mannen valt het soms niet mee :P :P :P :D :D
Die foto's heb ik per ongeluk verwijderd op photobucket, beetje dom. :mrgreen: :oops: :doh:
lambo schreef:
haha inderdaad niet zo slim om die te verwijderen haha maar dat kan gebeuren :wink: iedereen maakt wel eens fouten
Mijn verzameling
Update 10-07-2019: Golf IV GTI


http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=22104"
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, C6 en R8 gestoffeerd

Bericht door Hebbie »

Hey all,

Ik ben ff aan het knutselen geweest aan twee modellen, de corvette C6 en Audi R8.
Ik heb ze gestoffeerd :dance: Ik vind dat het er prima uitziet. Maakt ze net nog iets sjieker!
Wat vinden jullie? de rest ook stofferen?

Corvette C6, ook wat aan de motor geknutseld
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

R8

Afbeelding

Afbeelding

Ik vind ze prima gelukt. Helaas zijn de foto's echt vreselijk beroerd.. :( :( :(
Iemand tips???

Herbert
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
bobbob
Berichten: 2081
Lid geworden op: do 03 feb 2011 19:48
Schaal: 1:18
Locatie: Nederland

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door bobbob »

Ziet er behoorlijk goed uit! Ligt het aan de foto's of is de stoffering echt een beetje grof?
Probeer goeie belichting te hebben, en eventueel een statief gebruiken voor je camera, zodat ie stil is tijdens foto maken :wink:
Hopelijk zien we nog even betere foto's :thump_up:
Gebruikersavatar
goededag
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo 11 jul 2010 20:42
Schaal: 1:18
Locatie: hall

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door goededag »

Ziet er goed uit. Ik vindt die stoffering altijd zo leuk:P
(Voor mij wel een van de kwaliteitsnormen.)
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, Porsche Carrera

Bericht door Hebbie »

bobbob schreef:Ziet er behoorlijk goed uit! Ligt het aan de foto's of is de stoffering echt een beetje grof?
Probeer goeie belichting te hebben, en eventueel een statief gebruiken voor je camera, zodat ie stil is tijdens foto maken :wink:
Hopelijk zien we nog even betere foto's :thump_up:
thanks :thump_up: Ligt denk echt aan de foto's. Stoffering is mooi glad.

[
goededag schreef:Ziet er goed uit. Ik vindt die stoffering altijd zo leuk:P
(Voor mij wel een van de kwaliteitsnormen.)
Idd, daarom wou ik het even uitproberen :) Maar ik weet niet of ik al mijn auto's ga doen?! :?: :idea:
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Re: Verzameling Hebbie, R8 en c6 gestoffeerd

Bericht door djtiesto8 »

Mooi resultaat. Staat inderdaad beter dan zo'n plastic bodem. :thump_up:
Wat voor stof gebruik je daarvoor?
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, R8 en c6 gestoffeerd

Bericht door Hebbie »

Ik gebruik speciaal spul ervoor. Op http://www.modelbrouwers.nl" onclick="window.open(this.href);return false; hebben ze het, het zijn interieurvlokken. Werkt prima dat spul :thump_up: een aanradertje :)
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
djtiesto8
Berichten: 608
Lid geworden op: vr 17 feb 2012 20:41
Schaal: 1:32
Locatie: Leusden (Utrecht)

Re: Verzameling Hebbie, R8 en c6 gestoffeerd

Bericht door djtiesto8 »

O, wat grappig:een soort graspoeder, maar dan voor modelauto's.
Ik dacht dat je echt was wezen knippen en plakken, maar het bleef dus bij het laatste. :P
Hebbie
Berichten: 102
Lid geworden op: wo 14 mar 2012 22:08
Schaal: 1:18
Locatie: Woudenberg

Re: Verzameling Hebbie, R8 en c6 gestoffeerd

Bericht door Hebbie »

Jep :) hoewel dat plakken er ook niet echt in voorkomt :) maar ik denk dat knippen en plakken ook wel te doen is !
GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
Gebruikersavatar
Niek-106
Berichten: 2393
Lid geworden op: wo 31 okt 2007 17:41
Schaal: 1:18
Locatie: ---
Contacteer:

Re: Verzameling Hebbie, R8 en c6 gestoffeerd

Bericht door Niek-106 »

Ff de macro stand op je camera aanzetten(bloem icoontje) en ergens gaan staan waar je goed licht hebt :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie