LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
Re: LamboDieCast - 25 april : Aventador in 1/10 p96
Gaaf ding. 

nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
Mijn site: www.auto43.nl
- MustangCruiser
- Schaal: 1:18
Geweldige collectie, al die lambo's.
blijft simpelweg mooi om naar te kijken en te hebben als modelauto, in het echt ook wel ,maar helaas niet betaalbaar 

Bij die dingen vraag ik me altijd af, hoe het bv met de afwerking zit? Groot model
gaat ie hard? 

GEZOCHT: schadeauto (schaal 1:18, pb als je er 1 verkoopt)
- alain_1978
Dit is idd een groot model zeg
Ne mens kan er niet naast kijken
Hoeveel modellen van de Aventador heb je nu reeds staan? Mooie update

Hoeveel modellen van de Aventador heb je nu reeds staan? Mooie update

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 1 mei : 1/18 Murcielago SV Roadster p97
Voor een 1/10 model van Maisto waar je ook nog eens mee kan rijden is hij verbazend mooi afgewerkt, zeker voor de prijs ... en hij gaat behoorlijk hard ... heb hem ondertussen netjes terug in de doos gestoken, kwestie van hem zeker niet te beschadigen, en hij is ook een beetje groot om in de vitrine te zetten.
Op dit moment heb ik pakweg 25 Aventador modellen in de collectie, gaande van de 1/60 Hotwheels over 1/43, 1/24, 1/18 en de 1/10 versie.
Ik heb eindelijk de tijd gehad om een van mijn projecten af te werken ... mijn eigen idee : een Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce Roadster ... in 1/18 :

Meer beelden in mijn review en natuurlijk in het ombouwtopic hier.
Op dit moment heb ik pakweg 25 Aventador modellen in de collectie, gaande van de 1/60 Hotwheels over 1/43, 1/24, 1/18 en de 1/10 versie.
Ik heb eindelijk de tijd gehad om een van mijn projecten af te werken ... mijn eigen idee : een Lamborghini Murcielago LP670-4 Super Veloce Roadster ... in 1/18 :

Meer beelden in mijn review en natuurlijk in het ombouwtopic hier.
Hoi LamboDieCast,
Je collectie blijft nogal groeien! Knap om te zien.
Ik sta dit weekend nog eens op een beurs (Limac-Maasmechelen) om te trachten de collectie Lamborghini's verder af te bouwen; Als er nog Lamborghini's zijn die je toch nog van verzamelaar wilt verhuizen weet je me daar zondag te vinden
Groetjes
Dennis
Je collectie blijft nogal groeien! Knap om te zien.
Ik sta dit weekend nog eens op een beurs (Limac-Maasmechelen) om te trachten de collectie Lamborghini's verder af te bouwen; Als er nog Lamborghini's zijn die je toch nog van verzamelaar wilt verhuizen weet je me daar zondag te vinden

Groetjes
Dennis
- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 3 juni : Super Veloce 1/18 p97
Hello Dennis ... ben er niet geraakt, sorry ... schoolfeest van mijn jongste dochter.
Ik ben vorige week wel naar Viva Italia geweest op het TT Circuit van Assen, en ik kon niet weerstaan aan deze :

Ik weet dat ik hem absoluut niet mooi vond toen ik hem in Essen gezien had, maar eens in het zonlicht is dit dus echt wel een héél speciale kleur ... en dit is ondertussen mijn zevende 'tint' op de 1/18 AutoArt versie van de Murciélago LP670-4 Super Veloce.
Heb er nog eentje in 1/18 klaarstaan, later meer hierover
Ik ben vorige week wel naar Viva Italia geweest op het TT Circuit van Assen, en ik kon niet weerstaan aan deze :

Ik weet dat ik hem absoluut niet mooi vond toen ik hem in Essen gezien had, maar eens in het zonlicht is dit dus echt wel een héél speciale kleur ... en dit is ondertussen mijn zevende 'tint' op de 1/18 AutoArt versie van de Murciélago LP670-4 Super Veloce.
Heb er nog eentje in 1/18 klaarstaan, later meer hierover

Wanneer komt de Verde Sandag er? Moet de serie natuurlijk wel compleet hebben
. Daarna natuurlijk nog de Verde Ithaca en Viola Ophelia en natuurlijk alle re-releases met de side-skirts in de juiste kleur
Misschien dat ik ook nog een 3e toevoeg maar dat wordt dan een re-release van de oranje of de Verde Ithaca, tenzij de Viola in het mat komt..., eerst maar eens 2 Aventadors toevoegen

Misschien dat ik ook nog een 3e toevoeg maar dat wordt dan een re-release van de oranje of de Verde Ithaca, tenzij de Viola in het mat komt..., eerst maar eens 2 Aventadors toevoegen

congrats to this blue baby
still have more than new

still have more than new

Bye
Faultier
Faultier
blijft toch een indruk wekende verzameling hier mat al de lambo's

- Maarten Mercedes
- Contacteer:
- lambodiecast
Dank voor de fijne reacties ... met zeven kleurtjes ben ik wel rond denk ik, eventueel nog de Verde Ithaca omdat ik dat zo'n machtige kleur vind, maar dat zal het zijn vrees ik, de Viola Ophelia moet je in 'real life' zien, op de Diablo 6.0 VT vond ik dit een enorm mooie kleur, maar of het ook past op de Murcielago SV weet ik zo net nog niet.
De reden om deze tint ook nog te kopen was enerzijds het feit dat ze uitverkocht zijn op veel plaatsen, ondertussen redelijk in prijs gestegen zijn ... en de Aventador van AutoArt ook in Turquoise zal komen ... en dan staan ze zo mooi naast elkaar

De reden om deze tint ook nog te kopen was enerzijds het feit dat ze uitverkocht zijn op veel plaatsen, ondertussen redelijk in prijs gestegen zijn ... en de Aventador van AutoArt ook in Turquoise zal komen ... en dan staan ze zo mooi naast elkaar

Yep, you still outrun me ... but I'm catching up ... only one moreFaultier schreef:still have more than new

- MitsuGalant
Het blijven machtige wagens, die Lamborghini's