Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Mijn goede vriend de Kwartelkoning uit Schijndel heeft me laten weten dat alles goed komt, dus ik ga ervan uit dat dit gepriegel me bespaard blijft...op een World Rally Car uit 2003 zitten namelijk ook nog eens twee vlaggetjes per kant
Mocht ik er echter niet aan ontkomen, dan kom ik zeker nog eens terug in dit fijne topic
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Is er ook een manier om deze vlaggetjes zelf te maken, want mijn opels hebben daar soms last van dat die vlaggetjes wit zijn geworden en mocht ik ze ooit verkopen wil ik ze wel in goede staat hebben.
Mijn 1:18 Opel Astra van Helary (Jagermeister) heeft daar ook last van, ik heb elektro tape gebruikt om deze vlaggetjes weer te maken. Helary is namelijk een fransman dus met rode, witte en blauw tape heb ik nieuwe vlaggetjes gemaakt.
Het is wat priegelen omdat het hele klein oppervlaktes zijn, maar uiteindelijk lukt het wel.
Misschien dat je wat aan deze tip hebt.
Voor 1:43 zou ik het zo snel niet weten, dat is met elektro tape echt niet te doen.
Ik heb wat geprobeerd op een oud model, maar na 10 min. begon de decal nog steeds niet los te zitten. Terwijl ik zeker weten dat het een decal en geen tampon print is.
Moet ik meer gebruiken, of meer geduld hebben
Bart schreef:Ik heb wat geprobeerd op een oud model, maar na 10 min. begon de decal nog steeds niet los te zitten. Terwijl ik zeker weten dat het een decal en geen tampon print is. Moet ik meer gebruiken, of meer geduld hebben
Bart schreef:Ik heb wat geprobeerd op een oud model, maar na 10 min. begon de decal nog steeds niet los te zitten. Terwijl ik zeker weten dat het een decal en geen tampon print is. Moet ik meer gebruiken, of meer geduld hebben
Hmmm, vreemd want ik heb DTM wagens van onder andere Schneider, Lamy, Maylander (2001), Tiemann (2002) eraf moeten halen, en bij deze gingen al die vlaggetjes er met gemak eraf
Bij welke auto wil het vlaggetje omdraaien? De Huisman 2003?
Nee het was niet de Huisman, maar het ging om de CLK Testcar naar de Vodafone Testcar. Het is uiteindelijk wel gelukt, maar minder goed dan ik verwachtte met dat spul. Ook liet het helemaal niet los bij mij
Ik heb je ombouwproject verplaatst naar de Kennis Bank. Bedankt voor je bijdrage.
De foto's heb ik op onze server geplaatst, de originele foto's kun je als je wilt van je eigen server verwijderen.